A wszystko przez te autobusy, ludzie dziczeją gdy widzą autobus na przystanku, wyłączają myślenie, jakby kurna nie mogli poczekać na następny. Jak nie chce czekać to niech sobie kupi samochód
@graf_zero: Zgadzam sie, ale czy ktos zrobil badania ile tych smierci mozna bylo uniknac, gdyby pieszy upewnil sie, ze kierujacy mu ustepuja pierwszenstwa? Nikogo nie bronie, tak tylko pytam.
@graf_zero: Musiałbyś wiedzieć jak wiele ludzi korzysta z pasów vs jak wiele ludzi nie korzysta z pasów, żeby wiedzieć, czy przejścia są bezpieczniejsze czy nie.
To tak jak japy z telewizji #!$%@?ą, że mężczyźni są gorszymi kierowcami. Tylko żadna japa nie zastanowi się, ile km rocznie średnio pokonuje przeciętny mężczyzna, a ile kobieta.
Statystyka to biurwa, o ile nie potrafisz jej interpretować.
W kilku przypadkach to Ci kierowcy prowadzili tak jakby się nie spodziewali, że w mieście pieszy mogą wejść na jezdnię, a już szczególnie niespodziewane są takie przypadku w okolic przejść. Żyję w UK i takie zachowania z obu stron ... po prostu ich nie ma. Za to generalnie umiejętności kierowców pozostawiają wiele do życzenia.
Komentarze (241)
najlepsze
I tak połowa pieszych ginie w miejscach UDOSTĘPNIONYCH PIESZYM - głównie na pasach, gdzie kierowcy olewają pierwszeństwo pieszego.
To tak jak japy z telewizji #!$%@?ą, że mężczyźni są gorszymi kierowcami. Tylko żadna japa nie zastanowi się, ile km rocznie średnio pokonuje przeciętny mężczyzna, a ile kobieta.
Statystyka to biurwa, o ile nie potrafisz jej interpretować.