@jasnepelne: 1. Świadectwo, bo to ultralight 2. Tak, ma nr rejestracyjny 3.Tak 4. Nie 5. ? 6. Tak. Wszelkie naprawy/przeglądy silnika, płatowca, czy stan zdrowia pilota są pod ścisłą kontrolą.
Pomyśleć, że mam 60km do cywilizacji, gdzie za takie coś nikt nikomu nie #!$%@? kar, nie każe rejestrować, nie każe robić miliona uprawnień i atestów a za cenę połowy najbardziej kiczowatego nowego auta można mieć swój własny samolot.
"It takes me about 12-14 minutes by car," Hadrava said.
"By plane, it would take around 4-5 minutes if I flew directly, but I take a bit of a detour so that I don’t disturb people early in the morning. So it takes about 7 minutes."
Przecież to się nie kalkuluje. Nie dość, że cholerstwo pali więcej paliwa to raczej nie ma szans, żeby mógł tym latać zimą, skoro mieszka w Czechach.
Typ wygląda na ~ 35 level. Pewnie popracuje do 65 roku zycia, a wiec 30 lat. 30lat * 12 mies * 21 dni pracujących * 14 minut = 73,5 doby = 220 * 8h. A więc jeśli budował ten samolot dłużej, niż 7-8 miesięcy po 8h dziennie, to czasowo na tym straci.
@horatius65bc: In the Czech Republic, in the year 2015, men had the retirement age of 62years10months
the retirement age is in the process of being increased, and therefore depends on year of birth (for individuals born after 1977 it may exceed even 67. eg. a person born in year 1995 must be at least 70 years old
Komentarze (170)
najlepsze
1. Świadectwo, bo to ultralight
2. Tak, ma nr rejestracyjny
3.Tak
4. Nie
5. ?
6. Tak. Wszelkie naprawy/przeglądy silnika, płatowca, czy stan zdrowia pilota są pod ścisłą kontrolą.
Przecież to się nie kalkuluje. Nie dość, że cholerstwo pali więcej paliwa to raczej nie ma szans, żeby mógł tym latać zimą, skoro mieszka w Czechach.
In the Czech Republic, in the year 2015, men had the retirement age of 62years10months
the retirement age is in the process of being increased, and therefore depends on year of birth (for individuals born after 1977 it may exceed even 67. eg. a person born in year 1995 must be at least 70 years old