Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy
Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne...
kupa_dziada z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 163
Komentarze (163)
najlepsze
Bo nawet jeżeli reklamy nagle przestałyby być takie upierdliwe to ludzie się już przyzwyczaili do stosowania adblockerów i szybko się tego nie oduczą.
Komentarz usunięty przez moderatora
Inna sprawa że to samo zjawisko było na przełomie wiekow z polskimi filmami @majnus:
Reklamodawcy i właściciele stron nie widzą albo (co bardziej prawdopodobne) nie chcą widzieć pewnego oczywistego związku przyczynowo - skutkowego. Dlaczego we wczesnych latach 2000 nie było AdBlocka? Bo jak wchodziłeś na Onet, to był jeden mały baner u góry, plus kolejny mały gdzieś z boku niżej. Nikomu to nie przeszkadzało, więc i nikt nie miał powodu używać blokerów.
Dopiero, gdy reklamy stały się nachalne i zasobożerne (wyskakujące
@Fido2801: Adblocka nie było ale już w 2000 powstał Admuncher. Którego to używałem od ~2003 roku bo już powoli był zalew banerów na stronach.