@elim: Dalej tak się porównuje gry, tylko tworzone przez studia nie idące na łatwiznę tylko projektujące gry z myślą na równi o pieniądzach jak i o graczach. Patrz Wiedźmin 3, który jak na grę z tak wielkim światem bez loadingów - jest po prostu śliczny. Patrz dalej Uncharted 4, które graficznie rozgromiło wszystko co istnieje na konsole. Nowy Battlefield 1, który również wygląda obłędnie. GTA 5 czaruje nadal po tylu
@nofink: Też tak myślę. Jakby Quaz zatrudnił tłumacza i lektora (obaj native speakerzy), mógłby być hit na skalę światową z tego materiału. Zresztą podobnie Archon. Tylko trzeba byłoby najpierw zainwestować. Swoją drogą tak zrobił kanał Kurzgesagt, robią to Niemcy i teraz uwaga: na Patreonie zgarniają miesięcznie 20 tys. dolarów.
Quaza oglądam właściwie od jego początków w Gaminatorze i muszę przyznać, że widać w tym materiale lata doświadczenia przy sklejaniu recek. Pełna profeska.
@kulaty: zgadzam się chociaż dodem że już za czasów gaminatora materiały były świetne mimo że dopiero zaczynał a więc doświadczenia wielkiego nie mial - moim zdaniem po prostu quaz ma i zawsze miał wielki talent:)
Taki stan rzeczy jest winą, konsumentów. Klienci są niecierpliwi, świadczy o tym fakt, że lwia część nakładu sprzedaję się w ciągu 24h od wydania. Przykład Call of Duty: Black Ops 2 zarobiło 500 mln w ciągu doby, GTA V 800 mln. Kto by pogardził takimi pieniędzmi? A co do błędów...no cóż poprawi się je po premierze, 95% gry jest przecież grywalna. Studio wyrazi swój swój żal i smutek, a za rok wyda
@wpogonizabordo: To nie kwestia graczy tylko inwestorów. Żeby robić duże gry trzeba dużo hajsu, dużo hajsu bierze się z inwestorów a inwestorów nie interesuje produkt tylko hajs który się zwróci i to w terminie przez co producent musi wypuścić grę bo jak nie to kary. Tak miało DICE z Battlefieldem 4 gdzie był ewidentnie nieskończony do tego stopnia, że musieli zawiesić harmonogramowe prace nad DLC żeby go priorytetowo łatać za
@Haz3L: Tylko że na filmie były zablokowane tylko z jednej strony. Toż to już w GTA 3 które wyszło 15 lat temu (!) postać w takiej sytuacji wysiada od strony pasażera, to samo po wywrotce na dach - w GTA 3 przynajmniej jest prosta animacja wyczołgiwania się, a w Mafii 3 po prostu teleportuje się na zewnątrz. Nie wspomnę już o kwiatkach typu wariująca pogoda - chmury działające na zasadzie
@GoombaPL: "Poza tym co to za satysfakcja zdobyć 40/0 oszukując? Takie trochę to żałosne" - rozumiem że kupujesz w sklepach filmy i muzykę i nie ściągnąłeś niczego przez internet Panie doskonały? he? I nigdy nie grałeś w żadną grę na kodach? ....
Komentarze (78)
najlepsze
No i trochę mi smutno, że nie można dostosować wyglądu swojej postaci :(
Studio wyrazi swój swój żal i smutek, a za rok wyda