Świąteczna reklama H&M z udziałem Adrien Brody w reżyserii Wes Anderson
Jeszcze do niedawna klasykiem wśród reklam była nieśmiertelna reklama Coca Coli. Teraz, znane marki stawiają poprzeczkę coraz wyżej. Obserwuje się także coraz bardziej popularny trend, by reklamy przypominały filmowe trailery, lub mini filmy.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
- Odpowiedz
Komentarze (113)
najlepsze
@trepcio: Brody'ego. Jeśli nazwisko kończy się na samogłoskę (w wymowie jest "i"), to dodajemy apostrof.
Ta stara reklama Coca Coli wprawia w jakiś taki radosny nastrój. Tutaj tego kompletnie nie ma. Nie czuć kompletnie ani ciepła świąt, ani bliskości, nic w zasadzie. Ot zagrana historyjka i tyle.
Ale w UK tak jest od wielu, wielu lat. Miesiąc przed świętami to swoisty czas, kiedy jest pojedynek na takie filmowe reklamy za grube miliony z udziałem gwiazd, John Lewis, Waitrose, M&S, Sainsbury's, Morrisons, Tesco, Asda a ostatnimi laty nawet Lidl się w to włącza.
Poniżej tegoroczna reklama Waitrose, nawet nie chcę myśleć ile kosztowało jej zrobienie.
Dlatego nie zdziwiłbym się gdyby w tej reklamie z ptaszkiem wszystkie zdjęcia plenerowe, były robione na zlecenie. Bardzo wątpliwe, że wzięli coś ze stocka. Ten sposób reklamy to coś, czego w Polsce jeszcze nie ma, one nie reklamują niczego, one pokazują tylko i wyłącznie prestiż.
Ważne święta? Wielkanoc - tak naprawdę JEDYNE ważne. Przez setki lat ważne było (i nadal ważniejsze na południu i w prawosławiu) - 3 Króli (Epifania).
Komentarz usunięty przez moderatora