2016 Alfa Romeo Giulia - 0-300 km/h na niemieckiej autostradzie
Pod maską pracuje silnik V6 stworzony wspólnie z Ferrari o pojemności 2.9 litra. Jest wspomagany przez 2 turbosprężarki, co zapewnia mu 510 KM i 600 Nm momentu obrotowego. Napęd przenoszony jest na tylne koła. 100 km/h osiąga w 3,9 sekundy! Cena auta startuje w Polsce od 359 000 zł.
j.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- 336
Komentarze (336)
najlepsze
@brudnyPampers: Pytanie co robił pojazd na lewym pasie, jeśli ktoś musiał go z prawej strony wyprzedzać?
I czy muszę przypomnieć, że taki manewr jest oczywiście dozwolony?
@brudnyPampers: a czy @SeKaTo musi nimi osobiście jeździć, żeby auto stało się odskocznią dla nich? Ja #!$%@?, czasami mam wrażenie, że nie którzy przeszukują tylko komentarze żeby się do kogoś #!$%@?ć.
Ale jest ładna.
To jest prawdziwy potwór alfy do wielkiej motoryzacji i wejście na terytorium AMG, czy M gmbh.
511 koni, tylni napęd i ręczna skrzynia. To jest dopiero surowa i nieokrzesana motoryzacja, zamknięta jednak w pięknej formie.
1 - zatrzymanie na lewym pasie autostrady,
2 - zmiana biegów powolna jak w zetorze,
3 - TEST PRĘDKOŚCI W TRAKCIE DESZCZU,
4 - ręka na lewarku zmiany biegów cały czas, dopiero przy V złapał za kierownicę..
Ehhh, amatorów zaczynają brać, a ja tu się marnuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poza tym zeby wyciagnac z niego 500km to trzeba wsadzic ogromy worek kasy.
@emjey20 @Zydomasoneria: u mnie w aucie brakuje bardzo mi 6 biegu ( ͡° ʖ̯ ͡°) odcięcie na 5 biegu mam przy 245km/h