Chętnie bym się takim czymś przejechał. Jechałem kilka razy na tej trasie samochodem z centrum Dubaju i wydostanie się z miasta w godzinach szczytu jest bardzo czasochłonne (cała Sheikh Zayed Road stoi), a na samej trasie niemal zawsze zasypiałem za kierownicą. 5 pasów w dwie strony, ograniczenie do 120 i zero zakrętów.
jakie 16 a 100 mld między LA/ SF ? było jeszcze niedawno ~ 450mln za 100km, grubo widzę pojechane po bandzie. Ktoś tu się chce nachapać, that's not gonna happen.
@Mowca_Umarlych: Podejrzewam, że cena 450 mln/100 km to cena docelowa, gdy projekt będzie już dojrzały, tzn. zredukuje się ryzyka i zacznie się pracować nad optymalizacją. Pierwsze linie będą wiązały się z wieloma niespodziewanymi problemami podczas budowy i utrzymania. Czyli de facto pierwsi klienci sfinansują końcowy etap rozwoju technologii.
Komentarze (15)
najlepsze
Podejrzewam, że cena 450 mln/100 km to cena docelowa, gdy projekt będzie już dojrzały, tzn. zredukuje się ryzyka i zacznie się pracować nad optymalizacją. Pierwsze linie będą wiązały się z wieloma niespodziewanymi problemami podczas budowy i utrzymania. Czyli de facto pierwsi klienci sfinansują końcowy etap rozwoju technologii.