Wydawca „W Sieci” i wPolityce.pl przeprowadza restrukturyzację. Karnowski:...
W najbliższym czasie Fratria, wydawca m.in. tygodnika „W Sieci” i portalu wPolityce.pl, przeprowadzi restrukturyzację w firmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wyniki sprzedaży pism i zasięgów portali są stabilne, ale nie spełniły się nadzieje na zdjęcie politycznej blokady -...
k1fl0w z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 64
- Odpowiedz
Komentarze (64)
najlepsze
IMHO gubi ich nie tyle propaganda, co nieumiejętność robienia tej propagandy. Po prostu brak skilla. Czy wyborcza jest mniej propagandowa? Oczywiście, że nie - z 90%
Komentarz usunięty przez moderatora
Im powiedziano wprost - nie będą mieć żadnych reklam, bo szkopy sobie nie życzą, by jakiekolwiek mass-medium w Niemczech nie było niemieckie:
http://demotywatory.pl/4602689/Polska-vs-Niemcy-w-kilku-faktach-nt-rynku-prasowego-
Czasopisma w większości utrzymują się z reklam - kasa ze sprzedarzy to mniejszość.
A niestety, większość dużych firm w Polsce, mających Budżety na reklamę w mass-mediach. jest zagraniczna. Trudno oczekiwać, by zagraniczne banki czy korporacje wspierały pismo