@ho13k: Również jestem sceptyczny do wszelkiego typu trailerów, gameplayów wydawanych przez wydawcę. Tutaj wystarczy spojrzeć na Watch Dogs, Mafie 3, No Mans Sky, Batmana i inne gry AAA / porty konsolowe, gdzie to co dostaje klient jest kiepskiej jakości, bez optymalizacji i widać że wydawca ma gdzieś zadowolenie klientów. Tylko liczy na kasę z preorderów. W Star Citizen różnica jest taka że nie robią gry pod dyktando wydawcy bo takiego nie
@ho13k: Masz rację, ZAWSZE powinno się brać pod uwagę zasadę "No preorders". Jednak w przypadku SC sytuacja wygląda o tyle fajnie, że wydawca konkretnie rozpisał co i jak i na kiedy zostanie przygotowane, co kto dostanie za konkretną kasę i nie leci sobie w #!$%@?, jest jasno określone że obecnie gra jest w fazie takiej i takiej i nikt nie ma pretensji o niedoróbki, które są na bieżąco naprawiane. A nie
Połączyć to z uniwersum obcego.. "Alien 2" idealnie by się nadawał. Lądowniki, uzbrojone pojazdy, opuszczone bazy ... tylko klimat mroczniejszy ( ͡º͜ʖ͡º)
@subbler: o przypomniała mi się jego nazwa, to Hades system. Doszło w nim ~300 tys. lat temu do wojny domowej wśród rasy tam zamieszkującej, która doprowadziła do ich samozagłady prawdopodobnie i podobno teraz jest nawiedzony ( ͡°͜ʖ͡°)
Śledzę projekt w zasadzie od początku i bardzo mu kibicuje bo panowie robią dokładnie to czego szukali gracze/fani sc-fi. Projekt się niesamowicie rozrósł. Jednak sprawa powoli zaczyna się robić chora... Generalnie mogliby to dawno skończyć gdyby nie to, że ciągle projekt się rozrasta, a rozrasta się bo ludzie ciągle wpłacają im więcej pieniędzy, a wpłacają bo widzą właśnie takie gameplaye zawierające wszystko co chcieli i jeszcze trochę więcej i jest zajawka... na
@equu: od początku 2015 nie dodają nowego contentu w związku z kolejnymi pieniędzmi, a decyzja o dalszej możliwości kupowania statków była decyzją community. Pozwala to na zatrudnianie dodatkowych ludzi. W tej chwili w studiach powiązanych z CIG jest zatrudnione ponad 370 osób.
@Mordeusz: ale czy ja kogoś namawiam do kupowania? Nie rozumiem o co ci chodzi ( ͡°͜ʖ͡°) Kto chce, niech kupi, kto nie chce niech czeka. Prostuję tylko błędne informacje.
btw mało się pomyliłeś. W najlepszych latach nad DNF pracowało 18 osób ( ͡°͜ʖ͡°)
Podobna mi się że nie oszukują i pokazują jak obecnie gra wygląda, te problemy z cieniami itp. Ogólnie to nie jestem podwrażniem, gra jest ładna, ale z tymi proceduralnymi światami jest tak że one są często puste i bardzo podobne. Oprócz czerwa i dźwieków ptaków brak jakikolwiek zwierząt, ale nie wypowiadam się może to dlatego że planeta była pustyna. No i największy minus planety są strasznie blisko siebie... Reszta wypada okej. I
@Wraniak: to demo tylko, 2 miesiące po pierwszym pokazaniu planet. Przelecenie systemu, z końca w koniec, który jest pokazany na filmiku w powiązanych będzie zajmować 40 minut w Quantum Drive, na normalnej prędkości to jakieś parę dni ( ͡°͜ʖ͡°)
Hype rośnie :) ciekawe co z tego wyniknie... bo obiecanek i prezentacji w życiu już się naoglądałem od groma a po premierze było tylko "gdzie to wszystko się podziało?"
@Wasz_Pan: to nie No Man's Sky - pokazują przecież gameplaye i to nie 3 minuty + pan obiecuje przez kolejne 30. Obejrzyj sobie inne materiały. Zreszta możesz pograć juz teraz: https://robertsspaceindustries.com/download Wprawdzie nie za darmo, a najtańszy pack to $43 ale jakoś nie widziałem żeby się ktoś z backerów zgrzał po zakupie więc chyba nie jest tak źle :)
@Wasz_Pan: kupowanie statków w chwili obecnej to tylko chęć dodatkowego wsparcia projektu, po release zostaną tylko paczki startowe i wszystko będzie dostępne in-game.
ja uwazam starcitizena za najodwazniejszy projekt w historii gier komputerowych (jak do tej pory). to jest naprawde smiala inicjatywa wykreowania wirtualnej rzeczywistosci o niespotykanej skali zlozonosci. cos tak duzego co zdecydowanie nie jest do ogarniecia przez jedna firme i cos co na pewno nie moze byc rozpatrywane w kategorii czy ta gra sie "sprzeda" i ile na tym zarobimy. ludzie sie na to zrzucaja bo ta wizja rozpala umysly - tak samo
Ale zaraz, czemu tak wszyscy się mądrują? Przecież tą grę można już kupić w alfie, nie mówię, żeby to zrobić, ale możecie sprawdzić opinie grających i wszystko będzie wiadomo.
@robcio26: Tak, zwłaszcza, że wiemy jak bardzo to może być nudne na przykładzie NMS i Elite:Dangerous. Generacja proceduralna całego świata = niegrywalna, nużąca gra.
@lig76: w takim wiedźminie 3 nie wydaje mi się żeby zadania poboczne były generowane przez algorytm, a jest ich bardzo dużo. Dlatego to wyszło na dobrze grze.
Komentarze (165)
najlepsze
W Star Citizen różnica jest taka że nie robią gry pod dyktando wydawcy bo takiego nie
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch/14344-Hades-System
btw mało się pomyliłeś. W najlepszych latach nad DNF pracowało 18 osób ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trading
Cargo
Piracy and smuggling
Mercenary
Bounty hunter
Mining
Refining
Refueling
Escort
Salvage
Repair
Mercenary covert ops
Farming
Rescue
Exploration and discovery
Science and research
Sand Nigger (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)