Sam pamiętam jak już jakiś czas temu moi rodzice przedłużali umowę na internet i wzięli 50Mb/s, tylko jak sprawdziłem prędkość była ok. 10Mb/s. Jak tata zadzwonił na infolinie to tłumaczyli oni się tym, że to wina kabla i więcej nie pójdzie. Gdy następnym razem ja zadzwoniłem to już się okazało że jednak nie wina kabla, a im się źle kliknęło i już internet potem śmigał tak jak powinien. Krętacze
Dwa lata temu wypowiadałem im umowę na ten ich gówniany wimax. W wypowiedzeniu był zapis, coby przysłali potwierdzenie wypowiedzenia i adres do zwrotu sprzętu. Mineły 2 lata, ani jednego ani drugiego nie ma, w salonie nikt nie wie co to wimax i nie chce przyjmować sprzętu. Przynajmniej faktur już nie przysyłają
Kilka dobrych lat temu po zerwaniu umowy Netia wysłała pismo o nadpłacie wynoszącej około 1 zł przy czym koszt powiadomienia wynosił około 10 zł. Od 8 lat chodzi komornik w sprawie zapłaty tych 9 zł gdzie odsetki itd na dzień dzisiejszy to ponad 100 zł ( ͡º͜ʖ͡º)
Miałem ostatnio nieprzyjemność kontaktu z ich konsultantami. Odniosłem wrażenie, że żadnemu nie zależało. Bardzo niemili, a przed końcem umowy natarczywi.
@byczys: Niemili bo ich przełożeni cisnęli żeby jak najwięcej sprzedać ( ͡°͜ʖ͡°) Koniec umowy to okazja do wciśnięcia nowego i nie korzystnego zobowiązania.
Komentarze (71)
najlepsze
Mineły 2 lata, ani jednego ani drugiego nie ma, w salonie nikt nie wie co to wimax i nie chce przyjmować sprzętu. Przynajmniej faktur już nie przysyłają
Że w pewnym momencie zaczniecie to wszystko akceptować.
Po prostu."
Dla nich jesteśmy tylko numerkami generującymi inne numerki. Korporacjom należy przypominać, że mają do czynienia z ludźmi.
Komentarz usunięty przez moderatora