Bzdury piszesz z wkręcaniem śrub na klej. Każdy gwint ma swój moment tarcia przy danej sile osiowej, która go obciąża, jest to jednocześnie moment dokręcania śruby. Przy śrubach mocno obciążonych stosuje się podkładki sprężyste i inne zabezpieczenia.
@JusticeComes: Pokazać Ci? Pośmiej się jeszcze z producentów klejów anaerobowych. Wyśmiej zalecenia producenta danego auta. Ty nawet nie rozumiesz, że to nie jest klej sensu stricte.
@JusticeComes: Mocowania zacisku... Aleś ty uparty i zarazem tępy. Ty mnie chcesz uczyć świata? Jak ja łącznie jakieś 20 lat naprawiając auta zmarnowałem... I znowu zero rzeczowych argumentów, jakieś pierdzielenie o Torx. A co to ma do rzeczy? Prowadniki wpuszczane na imbus to też wymysł debili? A coś takiego jak chociażby uszczelnienie gwintu, ochrona przed korozją ci do głowy przychodzi?
Komentarze (153)
najlepsze
źródło: comment_pq3SqKUCEiNeIuGvh40XNIw7hVpScuRt.jpg
PobierzI znowu zero rzeczowych argumentów, jakieś pierdzielenie o Torx. A co to ma do rzeczy? Prowadniki wpuszczane na imbus to też wymysł debili? A coś takiego jak chociażby uszczelnienie gwintu, ochrona przed korozją ci do głowy przychodzi?