„Szkło kontaktowe” ma więcej widzów niż „W tyle wizji"
Program „Szkło kontaktowe” od kwietnia br. na antenie TVN24 śledzi średnio 679 tys. widzów. Z kolei nowy magazyn TVP Info „W tyle wizji” mający podobną formułę gromadzi przed telewizorami średnio 323 tys. osób, jednak jego widownia rośnie.
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 57
- Odpowiedz
Komentarze (57)
najlepsze
A wcześniej jazda była nie tylko po Kaczyńskich, Lepper dawał tyle materiału, że im czasu na wszystko nie wystarczało, jak np. słynny
@phsr:
@chbukowski: no i prawidłowo. tzn. nie chodzi o to, że mi się to podoba, ale przynajmniej nie udają, że telewizja nie jest rządowa.
Włączyłem jakiś czas temu Szkło na chwilę - wciąż tylko Kaczyński, PiS, Kaczyński. Dzwoniący widzowie też próbują nieudolnie śmieszkować z PiSu i Kaczora.
Z drugiej strony - W tyle wizji - Tusk, Platforma, hehe opozycja hehe.
Poziom i jednego i drugiego programu totalnie poniżej jakiejkolwiek skali