Jak nie spawać klatki bezpieczeństwa w rajdówkach
Oto przykład dysmózgii oraz brak poszanowania życia ludzkiego. Resztę opowie wam Nietypowy Seba z CustomMotoLab.pl (zawiera śladową ilość wulgaryzmów)
Doskanoness z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 61
Oto przykład dysmózgii oraz brak poszanowania życia ludzkiego. Resztę opowie wam Nietypowy Seba z CustomMotoLab.pl (zawiera śladową ilość wulgaryzmów)
Doskanoness z
Komentarze (61)
najlepsze
Klatka bezpieczeństwa do seico/cinco:
- realizacja LMP, tylne zastrzały do błotników: http://www.lpmauto.pl/wp-content/uploads/photo-gallery/0000000308-p1030117.jpg
- realizacja VicaRS, tylne zastrzały do podłogi obok błotników: http://adamkozak.pl/wp-content/uploads/2016/01/seicento_klatka_bezpieczenstwa_11.jpg
- klatka bezpieczeństwa Sparco, tylne zastrzały do błotników: https://www.rallyshop.pl/index.php?p134326,klatka-bezpieczenstwa-sparco-fiat-seicento
- trs-racing, tylne zastrzały do błotników: http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/2014/11/DSCN7707.jpg
- klatka OMP, tylne zastrzały do błotników: https://inter-rally.pl/product-pol-4569-Klatka-bezpieczenstwa-Fiat-Seicento-96-OMP.html
- concept motorsport, tylne zastrzały do błotników: http://www.conceptmotorsport.pl/index.php/galeria/fiat-seicento-rollbar
Jak widać są stosowane obydwa rozwiązania. Profesjonalne firmy wykonują bądź montują w seicento/cinquecento
#marieczekmnieprzeistaczawdupkowypokywacza