XXI wiek, a ludzie dalej nie kumają, że auto elektryczne/ sportowe hybrydowe (z elektrycznym startem) ma stały moment obrotowy, a silnik spalinowy nie. Co za tym idzie spalinowe zawsze będzie z tyłu. Skoro elektryk ma najwyższy moment już od zera, a spalinowy musi wejść w określone przedziały obrotów, elektryk, nawet z ładunkiem będzie szybszy. To samo tyczy się tramwaju. Ogromna masa, a #!$%@? nie porównywalne do spalinowego konkurenta (autobusu czy ciężarówki).
weźmy pod uwagę, że Alfa 4c ma tylko 180 kucyków a tesla 280 na przedniej i pond 500 na tylnej osi i okaże się, że wcale nie ma się aż tak czym podniecać... ( ͡°͜ʖ͡°)
@barteck: Alfa ma 240 KM ale waży 895 kg, to superlekka zabawka na tor - stworzona do dawania przyjemności z przyczepności w zakrętach. Tesla ma większą moc i nieporównywalnie inną charakterystykę momentu obrotowego, ale waży ponad 2 440 kg, przez co w pojedynku z 4C ma szansę zwyciężyć tylko i wyłącznie na idiotycznej prostej linii. Jakikolwiek zakręt spowodowałby spektakularną porażkę modelu X. Innymi słowy - wsadzenie na lawetę superlekkiego sportowego popierdzielacza
Komentarze (141)
najlepsze
źródło: comment_HltzMVjed3YqOZI8tSSQvfnjhVGKXH2A.jpg
Pobierz- Co druga Alfa jeździ tylko na lawecie.
@psylo: A wez pokonaj zakręt na torze z lawetą, masakra.