A myśleliście, że w europejskich fabrykach robi się to inaczej? W fabryce Land Rover -a na linii Defendera młotek to chyba podstawowe narzędzie montażu części a gdyby ktoś zobaczył montaż tylnych drzwi to już parodia! Facet staje na zderzaku kolejnego samochodu i rękoma dociska górę drzwi by je spasować - (na dole wkłada taki klocek z plastiku między karoserię a drzwi) i tak napindala aż się góra z dołem spasuje!( ͡°
@LGxxx: A gdy montuje tylne ławki po bokach - to nie ma tam gotowych otworów w wielu miejscach tylko sam wkrętarką je wierci i to na dodatek pod koniec produkcji samochodu - nosi ze sobą szczoteczkę i wióry wymiata! Potem zwykła taśma dwustronna i zakłada dywanik czy jakąś gumę zależnie od specyfikacji. XXI wiek się kłania ( ͡°͜ʖ͡°) tak było, jest i będzie, że niektóre
@WuDwaKa: A to już jest ich problem. Ja tylko stwierdziłem fakt, że już tu było. Po drugie to Dacia, która jest osobną marką. Po trzecie to nie jest montaż drzwi. Po czwarte (ale tu się nie będę upierał) - to Rumunia, nie FR. ;)
Minęło 40 lat, a robi się to dalej tak samo ( ͡°͜ʖ͡°). Chciałem napisać komentarz, ale i tak świata nie zmienie. Humanitarianom nie wytłumaczysz, oni myślą że jak mamy 21 wiek to wszystko robi robot w sterylnych warunkach. pokażesz takiemu jak się robi parówki to mdleją.
Komentarze (58)
najlepsze
Defendera młotek to chyba podstawowe narzędzie montażu części a gdyby ktoś zobaczył montaż tylnych drzwi to już parodia! Facet staje na zderzaku kolejnego samochodu i rękoma dociska górę drzwi by je spasować - (na dole wkłada taki klocek z plastiku między karoserię a drzwi) i tak napindala aż się góra z dołem spasuje!( ͡°
XXI wiek się kłania ( ͡° ͜ʖ ͡°) tak było, jest i będzie, że niektóre
Chciałem napisać komentarz, ale i tak świata nie zmienie. Humanitarianom nie wytłumaczysz, oni myślą że jak mamy 21 wiek to wszystko robi robot w sterylnych warunkach. pokażesz takiemu jak się robi parówki to mdleją.