Poczta Polska ma poważny problem organizacyjny. Jeżeli chcesz dostać fakturę w każdym oddziale muszą Cię wprowadzić do systemu, nie mają czegoś takiego jak centralna baza danych. Dziwne to dla mnie, bo gdyby tak działały stacje benzynowe to obsługa byłaby wieszana na wężach od dystrybutora. Ponoć problem rozwiązuje podpisanie z Pocztą umowy na świadczenie usług, ale można to zrobić tylko za pośrednictwem przedstawiciela handlowego, który funkcjonuje tak, jak większość Pań w okienkach czyli
Nie rozumiem sensu używania takich stwierdzeń jak "XXI wiek" w opisie, w formie jakiejs utopii, wyznacznika tego ideału, za którym instytucje w Polsce miały by być zapóźnione. Przecież początek XXI wieku jest cholernie #!$%@?.
Póki co płatność kartą działa sprawnie, ale w automatach do nadawania paczek (zbliżeniowo) - korzystam z nich od ponad roku i jestem zadowolony… o ile akurat w danej chwili ów automat nie ma awarii…
Komentarze (192)
najlepsze
Do tej pory jeszcze tylko musiałem przesyłki pocztowe opłacać gotówką.
Komentarz usunięty przez moderatora