Jak powstawał Half-Life? - Retro Ex
Mija dziesięć lat odkąd firma Valve ogłosiła "zaginione" Half-Life 2: Episode 3. Być może nigdy nie dowiemy się jak ostatecznie skończyły się losy doktora Freemana. Możemy za to zbadać jak się zaczęły!
![Curry_](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Curry__RZkRm3ZyZh,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 145
- Odpowiedz
Komentarze (145)
najlepsze
źródło: comment_TYCyXi3peihHEL3IS1GhkIDjrWkHCeaQ.jpg
Pobierzźródło: comment_PPontqRqrhPDkhKIogpW4cV69qOw5e6d.jpg
PobierzWciąż mam ciarki (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
I te dwa momenty na samym początku - pierwszy kiedy znów zakładamy kombinezon i chwile później, gdy łapiemy nasz czerwony łom - uczucie typu time to kick ass. W żadnej znanej mi grze nie udało się tego powtórzyć.
Half-Life: Blue Shift - Okres Połowicznego Rozpadu: Przesunięcie Ku Fioletowi.
Note: Nie jest tak, że animacje szkieletowe mniej obciążają sprzęt. CPU jest bardziej obciążone, wieść niesie, że właśnie dla tego bezkompromisowy id Tech 5 kompiluje animacje szkieletowe do animacji wierzchołków.
źródło: comment_SMtvjhbNfoOY9bdikWGTyEHwPOObCcOI.jpg
PobierzJedna z najlepszych gier nie tylko swojego gatunku, dzisiaj jej pierwsza część niestety mocno zakurzona wśród młodego pokolenia (w sumie trochę #gimbynieznajo , bo częściej to dla nich dodatek/mod do CS'a, a było zupełnie na odwrót).
Wykop