Standardy samsunga. Uszkodzone słuchawki - oddaj telefon!
Nie zrozumiałe podejście samsunga do klienta. Uszkodzone słuchawki - sformatujemy Ci telefon.
jomo z- #
- #
- #
- 156
- Odpowiedz
Nie zrozumiałe podejście samsunga do klienta. Uszkodzone słuchawki - sformatujemy Ci telefon.
jomo z
Komentarze (156)
najlepsze
( ͡° ͜ʖ ͡°)
1.Potwierdzeniem wykonania usługi przez serwis jest dla szajsunga skan tabliczki znamionowej telefonu z numerem imei i s/n. Bez tego samsung nie zapłaciłby serwisowi za usługę. Więc telefon jest konieczny do reklamacji słuchawek.
2.A co do softu samsung wymaga na serwisach wgrywania nowego oprogramowania przy każdej wizycie w serwisie. Następnym razem z telefonem trzeba wysłać karteczkę że kategorycznie nie chce się zmiany softu
Poza tym te komentarze to kwintesencja wykopu, dwóch użytkowników pisze prawie to samo, jeden potwierdza błędną tezę z głównego komentarza przykładem, który z grubsza przekazuje to samo, co znalezisko a drugi dostaje minusy za informacje z "drugiej strony" dlatego, że jest zielonką XD