Standardy samsunga. Uszkodzone słuchawki - oddaj telefon!
Nie zrozumiałe podejście samsunga do klienta. Uszkodzone słuchawki - sformatujemy Ci telefon.
jomo z- #
- #
- #
- 156
Nie zrozumiałe podejście samsunga do klienta. Uszkodzone słuchawki - sformatujemy Ci telefon.
jomo z
Komentarze (156)
najlepsze
Moze miej pretensje do mamy, ze ten świat to w ogole zły...
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Chcą telefon, bo jak już ktoś zauważył - łatwo na jego podstawie odrzucić gwarancję. Wystarczy zmieniony soft, czy "zalanie" i dziękujemy - gwarancja odrzucona i mało ważne, że zepsuły się słuchawki a nie telefon - licencja zabrania modyfikacji telefonu, a obejmuje cały zestaw, do którego wliczają się słuchawki.
2. Dane usuwają zapobiegawczo, aby uniknąć ewentualnych pozwów o kradzież danych. Znajomy robił
W międzyczasie Miałem Logitecha MX518 i służył mi dzielnie ok 8 lat. Po tym okresie myszka była już dość wytyrana i przestał działać lewy przycisk. Wysłałem im na serwis (oddział w
Nie korzystaj z gwarancji, która jest przeważnie jest gorsza niż uprawnienia z ustawy. Dokładnie art. 565 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 Nr 16 poz. 93):
"Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się
odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych."
Więcej informacji na poniższej stronie (jest tam też generator oświadczenia o żądaniu zwrotu kasy/wymiany/naprawy):