Jak to jest być klientem marki "premium" na podstawie salonu BMW z Katowic FINAŁ
Cześć Mirki, udało mi się zakończyć sprawę z tagu #bawarskaafera która rozpoczęła się miesiąc temu. Dzięki wielkie dla tych co się zaangażowali w sprawę i zapraszam do przeczytania finalnego wpisu.
Chcesz_Pomarancze z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 157
Komentarze (157)
najlepsze
to jak wygrać nowe życie! Jak już się pozbierasz i ochłoniesz z tego szczęścia to opisz jakie to uczucie byc czempionem
XDDDDDDDDDDDDD
Komentarz usunięty przez moderatora
@jet: właśnie nie wiem czy dobrze przeczytałem, dostał katalog?
@ydtski
#!$%@?ąc
Aby dotrzeć do zainteresowanych osób z informacja o pozytywnym załatwieniu sprawy musieliby wydać grube tysiące ojro a tak za te 500 zł zgodziłeś się sam to napisać. Pewnie ktoś z BMW przytuli niezłą premię za takie rozwiązanie problemu :)
Aby nie było, że coś tam
To niestety pokazuje jak bardzo ta firma ma w czterech literach obsługę i myślę, że niejeden potencjalny klient zastanowi się poważnie nad tym czy skierować do nich swe kroki.
Cytryn & Gumiak BMW Motors Polska.
Zakop - nie nadaje się.
Zgadzam się z wami, przy moim szesnastym BMW odczułem że coś jest nie tak...
" Jak niektórzy wiedzą wysłałem pismo do BMW Polska w Warszawie i Ci postanowili wysłać swojego przedstawiciela do rozwiązania tej sytuacji."
Niektórzy też wiedzą że trzeba w tym wypadku pisać słowo "ci" małą literą, bo to nie jest zwrot grzecznosciowy :)
P.S. Nie obraź się, ale w tym salonie śmieją się z Ciebie...
Dzień dobry, chciałbym kupić BMW (sprzedawca nawet na ciebie nie patrzy)....serii 5...(you have my curiosity)....w wersji M (now you have my attention)....albo M6, jeszcze nie zdecydowałem (sprzedawca pyta czy może połknąć) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W zasadzie to nie jest nic dziwnego, jeśli firma sprzedaje samochody
Cóż, skomentuję dyplomatycznie - Pudzian by tak nie postąpił ( ͡° ͜ʖ ͡°)