Moda islamska wchodzi do sieciówek
Oczy świata zwróciły się na modę dedykowaną muzułmanom w momencie, w którym Dolce&Gabbana zaprezentował w styczniu bieżącego roku kolekcję Abaya. Dość luksusowa linia hidżabów nie była jednak dostępna dla większości osób - naprzeciw oczekiwaniom wyszły za to dwie znane marki H&M oraz Marks&Spencer
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 97
Komentarze (97)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@metalmumin: Jasne. Może jakąś promocję zrobić?
a z zachodnią techonologią skutecznie walczy zachodnia administracja za pomocą zakazów i podatków - to inna sprawa
@Damian1998: jak dla mnie kobiety mogą ubierać się jak tylko chcą, pod warunkiem, że nikt ich nie zmusza do danego typu ubrań. Problem zaczyna się w momencie w którym muzułmanie zmuszają kobiety do chodzenia w szmatach zakrywających całe ciało.
"Pojawił się za to nowy strój: luźna bluza bawełniana do połowy uda, odejmująca wszelką rację bytu obcisłym spodniom, które część kobiet mogłaby ewentualnie nosić: no i oczywiście nie było już mowy o szortach. Kontemplacja kobiecych tyłeczków, marna pociecha marzyciela, stała się