Witam wszystkich, chciałbym jako kolejny podzielić się nieprzyjemną sytuacją związaną z serwisem firmy Lenovo w Polsce.
Oddałem mojego kochanego Lenovo y70/70 na serwis gwarancyjny ( laptop ma rok ) w celu naprawienia usterki, która powodowała rozłączanie internetu równo co godzinę. Czy to na kablu czy przez wi-fi internetu nie było o pełnej godzinie. A niech to zrobią pomyślałem.
Mija miesiąc od kiedy nie mam laptopa. Serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne w formie pęknięcia obudowy. Aluminium może popękać od normalnego użytkowania ? Wycenili naprawę czytaj wymianę dolnej płyty obudowy na około 600 zł. Oczywiście nie zgodziłem się na nią, nie uszkodziłem go w żaden sposób o ile dobrze pamiętałem. Laptop wrócił do sklepu, tam obejrzałem go dokładnie i znalazłem 2 pęknięcia obudowy głośników.
tutaj zdjęcie o na którym widać owe żebrowanie z plastiku - pierwsze z prawej i lewej pękły na samym dole i można je poruszyć.
Bardzo proszę o pomoc oraz porady co mogę zrobić albo co robię nie tak. Według mnie uszkodzenie jedynego plastiku na obudowie nie ma prawa mieć nic wspólnego z poprawnym działaniem laptopa.
Pozdrawiam
Komentarze (30)
najlepsze
nie utraciłeś czasem gwarancji? i sprawdź czy numery na obudowie zgadzają się z seryjnymi twojego sprzętu (masz je na opakowaniu) może pomylili spody.
po przywróceniu ustawień fabrycznych sprzętu też resetuje neta?
no
Ich serwis (Esses, Niemcy by Medion) to pic na wodę. Tam wszystko jest zepsute z winy klienta. Owszem naprawią ci wszystko za odpłatnością. A co z gwarancją? No cóż, jak skończy ci się papier toaletowy to masz gwarancję Lenovo - tyle jest ona warta.
Omijaj wszystko co LENOVO - tablety, smartfony ... o lapkach już
I kupowanie tych laptopów to proszenie się o kłopoty.
A kupowanie takich za 5k z gwarancją najbliższą w niemczech i pełną wyjebką serwisu to już porażka ;e.
I nie mam tu na celu pokazania, że masz nie dochodzić swoich praw itp, tylko kupując laptopa w przyszłości zwróć uwagę na jego serwis :P.
Teraz czeka Cię niezła batalia i
Po 1 uszkodzenie mechaniczne jak pękanie obudowy wynika ze złej konstrukcji laptopa, reklamował bym to bonie wygląda na pęknięcie z powodu uderzenia a złej konstrukcji (w Lenovo to niestety norma). Problem z rozłączaniem neta co godzinę jest
Pamiętam jak w lapku HP zepsuł się wentylator. Naprawa z odebraniem sprzętu i dostawą zajęła 7 dni (wliczając weekend i jeden dzień wolny). Po tygodniu z HP zadzwonili do mnie czy jestem zadowolony z naprawy. Laptop konsumencki (nomem omen z rynku niemieckiego) z europejską gwarancją. Można?, no można.