wyobraźmy sobie, że pan admin nie idzie na L4, tylko wpada pod samochód i ulega śmiertelnej śmierci - rozumiem, że wtedy #!$%@? wszystko bierze, bo pan admin był podporą całej firmy, której to podpory nie idzie bezboleśnie zmienić? ( ͡°͜ʖ͡°)
@truefoxx: pan wlasciciel byl slabym managerem, ze pozwolil dopuscic do sytuacji Single Point of Failure i nie zdawal, albo nie chcial sobie zdawac z tego sprawy
Jeśli to prawda, gość się zachowuje jakby zidiociał do reszty. Nawet gdyby dzisiaj przywrócił wszystkie usługi, jego klienci zorganizują pozew zbiorowy a gdy w sądzie okaże się, że tak było jak opisuje ten informator, to facet będzie zrujnowany.
@Sloneczko: Wiesz, jeżeli ktoś prowadzi od strony technicznej cały serwis przez 13 lat, to zna wszystko, dokumentacje, jak cały system działa itp. Wdrożenie nowej osoby trochę zajmuje. Mógł się dogadać z starym adminem no ale nie chciał bo też mi się wydaje po co gość co bierze w #!$%@? hajsu i sobie tylko w klawiaturę klepie a wszystko działa :)
@Sloneczko: Firma przez 2 miesiące funkcjonowała bez admina, jeśli serio sądzisz, że awaria wynikła z winy poprzedniego to stuknij się w głowę. Ba, nawet gdyby to poprzedni admin wlazł i #!$%@?ł wszystko w kosmos to wciąż wina leżałaby po stronie tego geniusza który nie widział potrzeby zatrudnienia administratora do firmy hostingowej.
@Sztywniak11: To tylko pokazuje ile są warte tego rodzaju szkolenia (większość pewnie za kasę z UE). Jego PR-owi klienci to zapewne w większości kierownicy i dyrektorzy z budżetówki. Unia dawała kaskę na miękkie projekty, Juszczyki biznesu szkolili a ferajna z urzędów balowała w dobrych hotelach lub ośrodkach wczasowych.
To co się dzieje w prywatnej firmie to raczej ciekawostka. Ale zwolnienia lekarskie na damski ch* to już się wszyscy zrzucamy. Trochę dziwi mnie takie traktowanie chorobowego jako wyjścia awaryjnego. Teściowa przyjeżdża trzeba ogarnąć chałupę, upiec ciasto, zrobić zakupy-wezmę se trzy dni chorobowego. Szefowi odbija- wezmę ze 2 tygodnie chorobowego. Najlepsza akcja w Kwidzynie jak prawie 500 osób dostało "żółte papiery" i po 6 miesięcy bez 1 dnia chorobowego bo fabrykę zamykali.
50 mld zł - tyle zrzucamy się na zwolnienia chorobowe < Wyorcza 2013r.
Dziś ZUS na zasiłki chorobowe co roku wydaje ok. 13 mld zł. < Wyorcza 2015 r.
Jak szacuje ZUS koszt zwolnień lekarskich wynosi ok. 10 mld zł < Polskie radio 2015
W branży tego Pana traktuje się z przymrużeniem oka. Serio. Ekipę miał mocną, było w nim na początku coś co przyciągało pod jego skrzydła, ale niestety utrzymanie dobrych relacji pracownik-pracodawca nie należy do jego silnych stron.
Najbardziej mi szkoda ekipy tamtejszej - włożyli niekiedy po kilka lat swojego życia w coś, co może się okazać, rozpadnie się jak domek z kart z powodu najzwyklejszego niedopilnowania fundamentalnych spraw ze strony właściciela.
W dodatku, niektórzy twierdzą, że aby uzyskać swoje dane, są nakłaniani do podpisania klauzuli zrzeczenia się ewentualnych roszczeń.
Jebłem... Gdyby to o mnie chodziło i stracił bym jakiekolwiek ważne dane to taki pozew bym im dowalił (najlepiej zbiorowy z innymi poszkodowanymi) w dodatku zgłosił za takie praktyki, gdzie próbują zmusić mnie do zamknięcia sprawy strasząc nie zwróceniem danych z backupu!
Ojj mam nadzieję, że klienci im dają popalić... Nie dość że janusz
Komentarze (69)
najlepsze
źródło: comment_MhpRMtqd0rLCmi9lO5CQnRBSvOCvcsZX.jpg
Pobierzźródło: comment_mQYf6mRIQ6Js9rIoMrgaIWoG1bfA3Iv1.jpg
Pobierz@truefoxx: to po #!$%@? trzymali takiego słabego admina?
@truefoxx: pan wlasciciel byl slabym managerem, ze pozwolil dopuscic do sytuacji Single Point of Failure i nie zdawal, albo nie chcial sobie zdawac z tego sprawy
Unia dawała kaskę na miękkie projekty, Juszczyki biznesu szkolili a ferajna z urzędów balowała w dobrych hotelach lub ośrodkach wczasowych.
Najlepsza akcja w Kwidzynie jak prawie 500 osób dostało "żółte papiery" i po 6 miesięcy bez 1 dnia chorobowego bo fabrykę zamykali.
@kryl:
poczytaj sobie lepiej, jak jest w przepisach, wroc i
Najbardziej mi szkoda ekipy tamtejszej - włożyli niekiedy po kilka lat swojego życia w coś, co może się okazać, rozpadnie się jak domek z kart z powodu najzwyklejszego niedopilnowania fundamentalnych spraw ze strony właściciela.
[http://www.silesiasem.pl/google-wycina-klientow-adweb-po-sabotazu-hostingu](http://www.silesiasem.pl/google-wycina-klientow-adweb-po-sabotazu-hostingu)
Jebłem... Gdyby to o mnie chodziło i stracił bym jakiekolwiek ważne dane to taki pozew bym im dowalił (najlepiej zbiorowy z innymi poszkodowanymi) w dodatku zgłosił za takie praktyki, gdzie próbują zmusić mnie do zamknięcia sprawy strasząc nie zwróceniem danych z backupu!
Ojj mam nadzieję, że klienci im dają popalić... Nie dość że janusz
Komentarz usunięty przez moderatora