Krajobraz stolicy Polski to dzieło przypadku. "Budynki stawiane bez sensu"
![Krajobraz stolicy Polski to dzieło przypadku. "Budynki stawiane bez sensu"](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_0OS9x7lS9zIK7kHw1yInQr1GaYzTCmrC,w300h194.jpg)
- Przy braku holistycznego myślenia o planie miasta, dodatkowym problemem jest brak przejrzystości co do własności gruntów. I dochodzi do powstania zabudowy kontrastującej i zupełnie niepasującej do okolicy - ocenia Izabela Bartosik.
![sl500](https://wykop.pl/cdn/c3397992/sl500_j6M3dafWQR,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 158
- Odpowiedz
Komentarze (158)
najlepsze
Co to znaczy do cholery - odczłowiecza. To wszystko jest budowane przez ludzi i dla ludzi. To ludzie tego chcą. To jest ich przestrzeń bo wierzą w to że ludzkość znaczy więcej niż człowiek, a takie budowle powodują że człowiek może
źródło: comment_0r00YYVDLmivveWiS2tT63XzARGELhyz.jpg
Pobierzźródło: comment_7VDaJTA0mlEvACBXff81NBSl3BrYPw2f.jpg
PobierzPoza tym, nie znam miasta i rozłożenia budynków, ale to chyba oczywiste i naturalne, że w etapie boomu na wysokościowce będzie taki moment, że takie budynki będą stały obok i kontrastowały z budynkami niższymi. Przecież nie postawią wszystkich jednocześnie, taki okres przejściowy jest konieczny.
Bardziej powinno się u deweloperów przyjąć budowanie parkingów podziemnych, bo teraz mała działeczka, wielki budynek i tylko kilka miejsc do parkowania ( ͡° ʖ̯ ͡°) ale to może naprawi się samo jak klienci zaczną szukać mieszkań z dużym parkingiem
@mamdyzur: Dwa lata temu miałem okazje spędzić 3 dni w centrum Warszawy, dostając się tam właśnie poprzez centralny i jako osoba mieszkająca całe życie w konurbacji Górnośląskiej byłem pod wrażeniem. Zarówno wielkomiejskiego charakteru do którego żadne inne duże miasto w Polsce nie może aspirować(a przynajmniej kilka lat temu nie mogło) jak i komunikacji miejskiej. Tramwaje pojawiały się z częstotliwością kilkuminutową
źródło: comment_dCMFf55DpTxOKIafQVEUqOSttIsZFvhq.jpg
PobierzMożna zmarnować działkę w centrum na parking dla 300 aut, ale można też dowieźć te 400 osób dwoma wagonami metra. Co jest efektywniejsze?