Wszystko spoko ale wiecie że ciężarówka nie miała prawa jechać po lewym pasie? Gdy jest więcej niż dwa pasy ruchu to taki skład nie może już jechać po trzecim-najszybszym pasie ruchu. Nie ma znaczenia że na środku był zawalidroga a na lewym pasie ktoś się prawie zatrzymał - na moje oko kierowca może mieć problemy za to na którym pasie doszło do wypadku.
@Vladimir_Kotkov: patrzeć w lusterka na autostradzie w USA? Musiałbyś się przejechać trochę po stanach wówczas byś zobaczył że to nie takie oczywiste ;)
@eXtreme: to jest miejsce do zawracania tylko dla policji i służb. Takie otwarcia w murze są w stanach gdzie zjazdy oddalone są od siebie o wiele, wiele mil i radiowóz aby zawrócić straciłby często cenny czas jadąc do zjazdu a następnie z powrotem. Często nie dojechałby na miejsce wypadku na czas itd. Zawracanie na nich zwykłym użytkownikom ruchu jest surowo wzbronione i grożą za to spore kary. Tylko debile i desperaci
Gość musiał ciężarówką wyprzedzać skrajnym lewym, bo środkiem sobie jechał jakiś księciunio. Widzę, że ta zaraza nie tylko u nas występuje. Logika mistrzów jest taka: prawy jest dla ciężarówek, ja jadę swoim, czyli środkiem. I nie przemówisz do rozumu takiemu. Nawet się #!$%@? nie zatrzymał po strzale.
@zajoncpoziomka: Standardowa zasada również w Polsce - prawy jest dla ciężarówek i ciot. Widać to pięknie np. na wylocie A4 z Katowic w stronę Wrocławia.
@zajoncpoziomka: logika środkowego pasa głosi "przecież ja nigdzie nie skręcam", całkiem sensowna, gdyby nie to że takich geniuszy jest często większość i środkowy pas robi się zatorowy
Chciał sobie zawrócić i myślał, że jak zahamuje na środku drogi, to wszyscy grzecznie też dadzą po hamulcach, a tu zonk. Dobrze mu #!$%@?ł w dupsko. Nauczy się. ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (83)
najlepsze