Pierwszy na świecie dron pasażerski zaprezentowany. Consumer Electronics Show

W przyszłości nie trzeba będzie mieć licencji pilota. Będą tylko pasażerowie. Wejdziesz do drona, usiądziesz i będziesz cieszył się lotem. Chiński Ehang 184 jest całkowicie autonomiczny. Dzięki czujnikom i komputerom wykonuje cały lot samodzielnie.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 104
- Odpowiedz
Komentarze (104)
najlepsze
źródło: comment_oE7ArZRlqrX47kkom3hTm9ezD2J0KN49.jpg
Pobierz@szym: bo to przeszłość. Bajka z dalekiej przeszłości, kiedy wszystko było proste, jasne, logiczne i oczywiste, nie trzeba było ubarwiać rzeczywistości polityczną poprawnością - mąż pracuje, żona siedzi w domu (chociaż nie do końca, bo sporo czasu spędza na zakupach i u fryzjera), córka zajmuje się modą i urodą, zaś chłopiec jest po prostu chłopcem z typowo chłopięcymi zainteresowaniami, a nie
50 000$
@LordDarthVader: wstałeś kiedyś "niechcący" w samochodzie? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@GokuMK: O i napisałeś to co celowo pominąłem, taki byłem przewidujący i dzięki temu masz swój komentarz. ; )
źródło: comment_fsRdagjxB1NxPM8xs1msmimQGJglsqi6.jpg
PobierzNo to co to za przyjemność z latania, kiedy nie możesz sterować tym lotem?
Co do kilku procent i to tylko na podstawie wymiaru?
Kolejny bullshit w sieci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Producent podaje 106kW na 8 silników, czyli 13kW na silnik i na tyle wyglądają.
13kW da ci około 50kg ciągu przy śmigłach tej wielkości.
W przypadku awarii jednego silnika, 50kg na ramieniu to trochę mało na 200kg wagi własnej 120kg ładunku.
Możliwe że silniki można przeciążyć (zaleta elektrycznych silników mogą pracować z mocą większą od znamionowej przez chwilę) i dało by się wylądować po awarii silnika.