Jakiś niecały miesiąc temu zdalem egzamin na kategorię 'E' (wybaczcie, jeśli nieprawidłowo ja nazywam, Anglia-class 1, nadmienić musze, że C+E też nie jest prawidłowe, jako, że posiadalem już D i mam również D+E i naturalnie B+E, więc albo samo E albo wszystkie po kolei). Przepraszam za drobiazgowosc. Wracając do tematu, w życiu bym się nie spodziewał takiego obrotu sprawy. Na kursie o takich przypadkach nie ma nawet wzmianki, ide o zakład, że
@vincediamond1984: nie uczyli tego? przecież to podstawa. nigdy nie kipować na złamanym aucie. Naczepa ma tyle gruzu, że odepchnie ciągnik do przodu. A skoro stoi on w poprzek, to gdzieś ta siła pójść musi.
@damaioshin: uuuu przyjacielu, skoro kipowanie to podstawa to mnie ten kurs wręcz uwstecznil. Całe szczęście nie wiedzialbym którym guzikiem włączyć podnoszenie wywrotki. Wracając do kursów, egzaminów, zdobywanego doświadczenia i tego jak to wyglądało u mnie na początku to mógłbym chyba całkiem ciekawe AMA zrobić po uprzednim dokładnym opisie mojej prawie rocznej przygody. Dość powiedzieć, że w pierwszej pracy po zdaniu egzaminu na C, pierwszy dzień, nie wiedziałem jak zamknąć albo
Takie ciężarówki powinny mieć kabinę FOPS ROPS tak samo, jak koparki i ładowarki. Chociaz nie wiem czy w przypadku takiego ciężaru nawet to by pomogło ( ͡°ʖ̯͡°)
Komentarze (137)
najlepsze