Taka historyjka od znajomego na temat supportu Sony
Kilka dni temu napisalem na fb playstation polska, o tym, ze kupilem na ps store produkt niezgodny z opisem. Polecili mi kontaktowac sie z ich biurem obslugi, ale po wymianie kilku maili, przestali mi odpisywac, bez najmniejszej pomocy innej niz wklejanie gotowych formulek, w ktorych nie bylo zadnych istotnych informacji. Probowalem kontaktowac sie telefonicznie, ale zadna kompetentna osoba nie miala czasu, zeby ze mna rozmawiac. Postanowilem jeszcze raz napisac na ich fejsbuku, co spotkalo sie ze sporym zainteresowaniem:
//tiny.pl/ggpfx
moj wpis trafil rowniez na portal poligami.pl:
//tiny.pl/gg484
Dostalem rowniez wiadomosci od innych osob majacych identyczny problem, wszyscy z nich sie poddali, uwazajac, ze nie ma juz sensu kontaktowac sie z biurem obslugi ps polska.
Po jakims czasie na fb dostalem odpowiedz, ze playstation polska zajmuje sie juz ta sprawa i faktycznie, dostalem od nich wiadomosc, ze chca mi wyslac rekompensate. Rekompensata miala byc jednak polska wersja gry Bloodborne. Odpisalem im, ze ja juz posiadam gre Bloodborne i zapytalem czy save'y wersji uk beda kompatybilne z wersja pl, bo w przypadku Diablo 3 nie byly. Nie odpisali, od tamtego czasu zero odzewu zarowno na mailu, jak i fb.
Ode mnie.
Czy to takie trudne żeby załatwić wszystko jak trzeba a nie półśrodkami? Hasło przewodnie to
THIS IS FOR THE PLAYERS
ale czy na pewno? PS4 u nas zdecydowanie dominuje XO. Sam osobiście żałuję że zakupiłem PS, wolałbym xa już nawet chociażby patrząc na to, co dają w plusie. Sony jak już trzepiecie ładny hajs to się zajmijcie nami (klientami) jak trzeba a nie po łebkach.
Jeszcze jedna sprawa - czy bez robienia gównoburzy da się cokolwiek jeszcze załatwić ?
Komentarze (125)
najlepsze
Czyżby helpdesk był rozliczany na akord? Nie opłaca im się robić trudniejszych ticketów? Kiepsko, Sony, kiepsko.
a ni elewackie czy sie stoi czy sie lezy...
znowu teoria nie pokrywa sie lewacka praktyka ( ͡º ͜ʖ͡º)
@lukasz-gosia-smaga: oooo, trafiłeś w sedno! To jest moim zdaniem bardzo chamska zagrywka. Parę miesięcy temu mi przez to zeszło 2 stówki za Plusa, którego niekoniecznie chciałem odnawiać.
Ja ostatnio miałem problem z PS Store, nie chciał się włączyć z poziomu konsoli, pokazywało komunikat, że jest aktualnie konserwowany po czym konsola się zawieszała. Problem rozwiązał się
@hivonzooo: tyle, że steam o tym informuje