Zakop. Wkurza mnie takie postępowanie. "Autor" skopiował całe akapity z innych stron i nawet nie podał źródeł. Ciekawe czy chociaż jedno zdanie jest jego. Oto z czego m.in. korzystał
Nauczcie się proszę jednego: jeżeli to, co napisałeś jest w 100% Twoje, śmiało, podpisuj to, to Twoje dzieło, to Twój tekst. W innym przypadku podaj źródło.
".... Tam od 1959 roku do początku lat 70. pracował jako stylista, określany wówczas jako plastyk w Dziale Głównego Konstruktora Sanockiej Fabryki Autobusów "Autosan", założonej przez Mateusza Beksińskiego, pradziada artysty. Opracował tam stylistykę takich prototypowych autobusów i mikrobusów jak: SFW-1 Sanok, SFA-2, SFA-3, SFA-4 Alfa (1964) i SFA-21. Tworzone przez niego projekty wyróżniały się m.in. nowatorską stylizacją, przeszkleniem oraz wprowadzaniem rozwiązań ergonomicznych. Ostatecznie Beksińscy zdecydowali się opuścić
Ja wciąż mam nadzieję, że znajdzie się jakiś zapaleniec i zapomniane prototypy ujrzą światło dzienne. Moim marzeniem jest zobaczyć kiedyś "na żywo" Syrenę Sport.
w obydwu przykładach widać już charakterystyczny kształt autosana H9, który do tej pory jeździ po polskich drogach. Niektórzy mylnie nazywają je ogórkami, ale ta nazwa była zarezerwowana dla jelczy, które naprawdę przypominały trochę to warzywo, a właściwie jego gruntowną odmianę. wykop - zawsze to nasze, a nie ikarus, ktory niedawno pojawil sie na wykopie
niestety jak wiele innych wynalazkow i te projekty zostaly pogrzebane. az sam cisnie sie wykop o kolorowych lcd robionych w polsce i wedlug polskiego projektu, projekt tez pogrzebany.
Szkoda, że nie podano kosztów produkcji. Gdyby nie one, dzisiaj po drogach jeździłyby same lamborghini i rolls-royce. Prawdopodobnie w tamtych czasach produkcja takich autobusów nie była opłacalna.
Komentarze (47)
najlepsze
http://www.polskie-auta.pl/stara/sanok.htm
http://www.infobus.pl/text.php?id=251
http://www.polskie-auta.pl/stara/sfa.htm
Nauczcie się proszę jednego: jeżeli to, co napisałeś jest w 100% Twoje, śmiało, podpisuj to, to Twoje dzieło, to Twój tekst. W innym przypadku podaj źródło.
".... Tam od 1959 roku do początku lat 70. pracował jako stylista, określany wówczas jako plastyk w Dziale Głównego Konstruktora Sanockiej Fabryki Autobusów "Autosan", założonej przez Mateusza Beksińskiego, pradziada artysty. Opracował tam stylistykę takich prototypowych autobusów i mikrobusów jak: SFW-1 Sanok, SFA-2, SFA-3, SFA-4 Alfa (1964) i SFA-21. Tworzone przez niego projekty wyróżniały się m.in. nowatorską stylizacją, przeszkleniem oraz wprowadzaniem rozwiązań ergonomicznych. Ostatecznie Beksińscy zdecydowali się opuścić
http://www.rocknvideoz.com/dreamcars/triumph/tr3a/1958/1000000186/photos/1000006277_main_lg.jpg
a tym:
http://www.moby302.co.za/bmc_leyland/triumph/1968_triumph_spitfire_mk-3_cm.GIF