Dużo ładnych aut. Lancia Delta, Lancia Stratos, trafiła się nawet jedna Celica VI Gen (szkoda, że nie było V. generacji - taką jeździł Carlos Sainz i Hołowczyc, a teraz jeżdżę ja :P), Audi Quattro. Ale te Focusy zupełnie tam nie pasowały. Najładniejsza moim zdaniem z nich wszystkich to Lancia Stratos. Piękne auto :)
Ciekawe ile te legendy odstają od współczesnych rajdówek. Po tym jednym zakręcie widać, że na przykład taki Stratos przejeżdżał nawet szybciej niż taka Fabia, chociaż to może być tylko takie odczucie.
@Pawlo03: Bardzo odstają, szczególnie, że w większości to RWD. W temacie zawieszeniowo-nadwoziowym jest przepaść nawet pomiędzy 2015 rokiem a 90' latami.
@PeaceUN: W rajdach brały udział różne wersje 911. W latach 60. i 70. okazyjnie uczestniczył w nich fabryczny zespół Porsche. Porsche trzykrotnie z rzędu odniosło podwójne zwycięstwo w Rajdzie Monte Carlo (w roku 1968 Vic Elford i Pauli Toivonen, a w latach 1969–1970 Björn Waldegård i Gérard Larrousse). Po raz pierwszy w Rajdowych Mistrzostwach Świata kierowca Porsche stanął na podium w 1973 roku, w Rajdzie 1000 Jezior (trzecie miejsce Leo Kinnunena).
Komentarze (106)
najlepsze
Chodzi Ci o Deltę?
#bekazvaginowcow
Przecież nie będzie zapieprzać to nie sa wyścigi, przywali gdzies i skad pozniej części weźmie.