Adblock na celowniku. IAB da wydawcom kod do wykrywania blokujących internautów
Wyświetlanie użytkownikom Adblocka specjalnych komunikatów może być coraz częstszą praktyką w walce z blokowaniem reklam. Organizacja IAB chce to wydawcom ułatwić i nie ukrywa, że Adblock denerwuje ją coraz bardziej.
Willy666 z- #
- #
- #
- #
- 240
- Odpowiedz
Komentarze (240)
najlepsze
Yahoo.com - 1 reklama.
www.washingtonpost.com - 0 reklam.
reddit.com - 1 link sponsorowany.
www.nytimes.com - 4 reklamy
www.huffingtonpost.com - 3 reklamy
@past0R: bywały dla niezalogowanych takie cuda
@Ssssssssindriiiiiiiiiiiiiii: Richard Stallman ma na to lepszy patent
Jak
" prosimy jaśnie panie bo reklamy my musimy mieć, bo susza panie, paprotki nie podlejem"
Ba - ja bym nawet nie płakał, jakby cały ten syf miało pobierać, a jedynie go nie wyświetlać...