Kumple ciągle marudzili, że mój Oplowski 2.0 CDTI to lama przy tym VW. Teraz wszystko się wyjaśniło. Jak tylko akcja serwisowa się skończy będę oglądał dużo Passatów w tylnych lusterkach.
Zastanawialiście się czemu tak często słychać w tv i radiu reklamy vw??? No właśnie dobry produkt nie potrzebuje reklamy, dobry produkt rozejdzie się na pniu,szajs nie stety nie. Już jeden niemiec powtarzał kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawda.
@nowoprzybyly: A co w przypadku, jeżeli masz obok siebie do wyboru 5 dobrych produktów? Który wybierzesz? Ten o którym słyszysz, czy jakąś obco brzmiącą nazwę?
Należy sobie zadać pytanie czy Volkswagen chciał rzeczywiście oszukać klienta, czy chciał aby narzucone normy nie ograniczały osiągów samochodów. Jeżeli stałbym przed wyborem, czy mam wybrać samochód z większą emisją spalin, ale lepszymi osiągami, a samochodem z zamulonym silnikiem ale "EKO" to odpowiedź nasuwa się sama. Wszyscy narzekają na to, że silniki są coraz mocniejsze z mniejszą pojemnością, mają turbiny, są "wyżyłowane", ale jak można coś ugrać to nagle czują się wielce
@Mitra3000: Czuje sie oszukany bo musze płacić za filtr czastek stałych który obniza emisje spalin podczas gdy sie okazuje ze wolksvagen oszukiwał na testach
Mamy w rodzinie a4 b8 w 2.0tdi. Myślałem ze nowoczesne diesle sa ekologiczne ale kiedys stalem obok wlaczonego auta i smerdzialo tak samo jak 20 letni pasek w tdi. Lubię diesle, ich moment obrotowy, niskie spalanie i dźwięk ale raczej nie kupie diesela. Nie jest tajemnicą ze nawet najnowszy diesel i tak bardziej zatruwa środowisko niz benzyna.
@Greed: Amerykańskie normy o których mowa ograniczają głównie dopuszczalną emisję tlenków azotu (NOx) - silniki benzynowe emitują ich mniej niż diesle i nie mają problemów ze spełnieniem tych norm.
I co? Nic się nie stanie. VW i tak kar nie zapłaci bo sprawa się rozbije o politykę. Ostatecznie Merkel pojedzie do Obamy a nawet jeśli będą musieli po bonifikacie część spłacić, pewnie w ramach inwestycji a nie bezpośredniej kary finansowej, to i tak Niemcy dokonają pomocy rządowej dla koncernu. UE powie że nie wolno bo przecież w PL zabronili takiej pomocy dla stoczni kopalń etc., Merkel powie że jednak wolno i
@xaliemorph: Tu bym nie był taki pewny, że sprawa się rozejdzie - z motoryzacyjnego punktu widzenia, wpadka VW jest na rękę i producentom z USA, Azji, a nawet Włoch (Fiat właśnie uskutecznia promocję swojej marki w Stanach. No i przejęli Chryslera/Dodge'a/Jeepa). A nawet jeśli sprawa przeniesie się na grunt polityczny, to dla Obamy i jego świty to też dobra sytuacja, bo osłabiają pozycję Niemiec - ekonomicznie przez kary, które ewentualnie rząd
Komentarze (147)
najlepsze
Jak tylko akcja serwisowa się skończy będę oglądał dużo Passatów w tylnych lusterkach.
Niemniej jednak auto robi za dzieciowóz, a nie lansowóz, więc oczekiwania inne :)
@Greed: Amerykańskie normy o których mowa ograniczają głównie dopuszczalną emisję tlenków azotu (NOx) - silniki benzynowe emitują ich mniej niż diesle i nie mają problemów ze spełnieniem tych norm.