System utrzymywania pasa ruchu w praktyce
Wystarczy aktywny tempomat oraz system utrzymywania pasa ruchu i kierowca ma fajrant.
PremiumMoto_pl z- #
- #
- #
- #
- 256
Wystarczy aktywny tempomat oraz system utrzymywania pasa ruchu i kierowca ma fajrant.
PremiumMoto_pl z
Komentarze (256)
najlepsze
Po 3 ostrzeżeniach o braku łap na kierownicy powinien #!$%@?ć jakiś alarm i sam zacząć awaryjną procedurę zatrzymania auta, a nie że sobie auto samo #!$%@? całą paką do przodu, a kierowca nieprzytomny... Jakiekolwiek pre-collision to to chociaż ma?
Reakcja na zakręcie też porażka...
@JedynyObiektywny: na każdym zakręcie przekracza pasy... porażka to mało powiedziane. Ja bym takiemu starał się zabrać kluczyki z obawy, że jest pijany.
Ale jak już w mondziaku jest to dobry znak, niedługo będzie w innych furach. Zobaczie sobie jak taki system może działać
Serio ten system nie stara się utrzymać auta pośrodku pasa tylko robi mu korekty wyłącznie w sytuacji, gdy zaraz ma przekroczyć linię?
#januszekierownicy
+50 do zgłoszenia za bycie #!$%@? za kółkiem
+30 do kolizji z samochodem na pasie obok.