a ja naprawdę zaczyna się bać jeździć dwupasmówkami (autostrady, ekspresówki etc. etc.), na drogach jednopasmowych w zdecydowanej większości wyprzedzają tylko ci którzy to potrafią i mają czym to zrobić, na dwupasmówkach na lewy pas bez sprawdzania lusterka wjeżdża każdy kto na horyzoncie zobaczy np. TIR-a (mimo że jedzie 10 km/h szybciej) ...
Może ktoś wyjaśnić dokładniej co się stało bo niewiele widzę. Tico lewym pasem, nie wrociło na prawy żeby umożliwić wjazd na autostradę innym i co dalej? Ktoś kto wjeżdzał #!$%@?ł w tico zmieniając naraz dwa pasy?
Tez akurat wczoraj jechalem A4, kwintesencja chyba eko drivingu. TIR zrozumiem, ale osobowki? 2 barany jadace 100km/h po autostradzie, jeden drugiego probuje wyprzedzic nie patrzac na ruch lewego pasa - 140-150km/h. Wbijaja sie jakby to byla zwykla krajowka. Zreszta co tam mowic, widac to na sladach hamowania na asfalcie. Gdyby nie to ze wiekszosc ma ABS to ten lewy pas bylby czarny od gum z opon.
Tico wspominam, jako mój pierwszy samochód i cenić mogę go tylko za niezawodność, 5D w tym segmencie, koszty eksploatacji za grosze napraw za grosze i IMO wygląd (prosty) i właściwie zaparkować można było wszędzie. Nigdy mnie nie chciało "wywracać" przy zakręcie, gorzej ma Matiz w tym temacie, jako następca no kilka zupełnie innych modeli.
Miałem podobną sytuację na A1 niedawno. Jechałem ok. 160, gdy zobaczyłem jak szanowna pani wjeżdżająca na autostradę, zamiast użyć pasa, żeby się rozpędzić od razu zaczęła włączać się do ruchu. Gdy odbiłem na lewy pas, żeby ją wyminąć, ona też zajęła ten pas...
A może ją najzwyczajniej w świecie zdmuchnęło z tej drogi? Odbiła się od bandy po lewej stronie i hyc na prawą? Kobieta jak to kobieta, do winy się nie przyzna.
Komentarze (74)
najlepsze
Zreszta co tam mowic, widac to na sladach hamowania na asfalcie. Gdyby nie to ze wiekszosc ma ABS to ten lewy pas bylby czarny od gum z opon.
Komentarz usunięty przez moderatora