Biedronka i Lidl zyskały polskiego konkurenta. Jest nim ten człowiek

Krzysztof Tokarz bez kapitału jakim dysponuje Biedronka i Lidl chce stworzyć konkurencyjną sieć 10 tys. małych osiedlowych sklepów. Patriotyczny, biało-czerwony szyld i dobre ceny, to sposób by klienci zostawili w kasie 6 mld złotych. Nieznana niedawno firma nagle znalazła się w czołówce polskiego

- #
- #
- #
- #
- #
- 148
- Odpowiedz






Komentarze (148)
najlepsze
ps. już dawno temu osiedlowe sklepy byłyby solidną konkurencją dla dyskontów/marketów, gdyby tylko ci wszyscy janusze biznesu umieli into komunikacja i pozakładali mniejsze lub większe spółdzielnie osiedlówek. Ale wiadomo, hurr-durr - władza, hajs i tak dalej...
Nie jestem stary, ale co jest złego w bombonierkach?
@xqwzyts: jakby myśleli tak jak w krajach zachodnich to by najpierw kupili w polskich sklepach a potem to czego tu nie ma kupili w zagranicznych...
http://www.specjal.com.pl/grupa-kapitalowa/przychody-ze-sprzedazy-gk-specjal/
No coś jest nie tak