pasuje - ogadasz i płacisz nie pasuje zrywasz umowę i nie płacisz
Tylko głosowanie portfelem a nie jakieś gimbanzjalne #!$%@?. Widocznie NC+ wie że ich klienci i tak nic nie zrobią jak robi ich się w wała bo mecz czy film i tak jest ważniejszy.
Tak, właśnie im dałem dziś kaktusa, wysłałem wypowiedzenie umowy, chociaż powód był inny niż ten przestawiony w filmiku. Przez 2 mce wydzwaniają do mnie z propozycją przedłużenia umowy, za każdym razem wypytują co lubię oglądać, ale to jest pic na wodę, bo mają wykreowaną tylko 1 ofertę (oczywiście droższą niż masz) i tylko taką mogą przedstawić. Możesz im mówić i 100 razy że taka cię nie interesuje, nie dociera. Wydzwaniają gdy jestem
@Czytelnik30: tam pracują debile. Rok temu dzwoni baba, ma dla mnie drugi)mam MR) dekoder HD za darmo, bez opłat. #!$%@?, oglądam na SD to sobie wezmę, będę oglądał Kuźniara w HD ;) Dekoder przyszedł, nie działa z moim spliterem więc go do szafy. I tak leży, leży aż koło maja dzwonią abym przedłużył umowę. Odbyłem 6 rozmów jednego dnia, zawsze przystawałem na warunki, po czym "system nie pozwala podpisać umowy". Dopiero
Dzwonili co 2 dni przez 2 miesiące i pytali co lubię oglądać. Za każdym razem udawali, że nie mają zanotowane w systemie, że już do mnie dzwonili. Za każdym razem mówiłem im, że potrzebuję najmniejszy pakiet bo prawie nie oglądam TV, a i tak za każdym razem wesoły konsultant szczebiotał, że mają dla mnie super ofertę z maksymalną ilością
Czasami do mnie dzwonią z ofertą. Wtedy im przypominam jak zrobili przy połączeniu nki z c+. I że od tego czasu choćby obiecywali mi dopłatę żeby tylko podpisać umowę to ze sk.... nic wspólnego mieć nie chce.
Wole się męczyć z kiepskim dekoderem Polsatu niż #!$%@? dać zrobić.
Dwa razy przechodziłem ścieżkę dokładnie jak Czytelnik30.Jak będziecie mieli stalowe nerwy i wytrzymacie do ostatniego dnia to dadzą ofertę może nawet minimalnie tańszą od starej ale i tak w sumie gorszą . W życiu nie prześlą niczego na piśmie dostaniecie tylko pierdoły opowiadane przez kolejnych konsultantów wg dokładnie tego samego scenariusza zaczynającego się zawsze : "a co pan lubi oglądać ". Jak ktoś ma czas ich wszystkich odsłuchać ( ze 20cia rozmów)
@krzykacz: mało tego, ci debile zawsze muszą jakiegoś pakietu nie włączyć. Np. oglądasz jakiś serial na hbo albo seriale+, a po przedłużeniu umowy okazuje się, że z dupy sobie go wyłączają. Potem reklamacja i czekanie z miesiąc. Oczywiście pakiet przywrócony, ale miesiąc serialu poszedł się pieścić. Zadośćuczynienia to ja mam gdzieś, bo nie zależy mi na jakichś frajerskich dodatkach na miesiąc. Przy okazji - rozmowy i ustne przedłużenie umowy zawsze trzeba
Czekam na dzień, w którym pełna oferta wydarzeń sportowych będzie dostępna na legalnych, wysokich jakościowo streamach i nie będzie trzeba kupować tych gównianych abonamentów. LM da się już oglądać w onecie (co prawda niektóre mecze w fazie grupowej są bez komentarza, ale to i tak nieźle), NBA też (nawet legalnie w Polsce można sobie kupić), więc nic tylko czekać aż jakiś poważny inwestor się tym zainteresuje. Taki sportowy Netflix mi się marzy
@brajek: A jaka jest tego jakość? Chciałem odpalić program, to mi od razu errorem wywaliło. Zainteresuję się na pewno, ale mnie i tak interesuje w tym wszystkim Ekstraklapa, Anglia, Niemcy +LM. Z taką ofertą szarpałbym w ciemno, ale wymienione przez Ciebie to dla mnie tzw. "dodatkowy atut" :)
W tym roku kończyły mi się 3 umowy: Polsat dla teściowej, Netia internet i nc+ telewizja. Sytuacja po wysłaniu wypowiedzeń wyglądała następująco: 1.Polsat: dostałem 6 miesięcy za darmo za przedłużenie 2. Netia: skrócenie obecnej umowy o 3 miesiące i nowa za 30 zł mniej 3. nc+ : niżej niż obecna umowa za żadne skarby nie da rady (a płacę całkiem dużo a coraz mniej oglądam).
Wnioski: nc+ w przeciwieństwie do innych operatorów
@sypa: Z netią to uważaj, nie są tacy świetni jak ci się wydaje. Dzwonią raz na domowy raz na komórkę chociaż mają wpisane do kogo mają dzwonić, wystawiają ofertę na stronie a dzwonią z całkiem inną. Netia nie przyznaje się do firm albo swojej firmy i twierdzą, że nikt od nich nie dzwonił a przez cały tydzień odbierałem od nich głuche telefony. Pięć razy muszą zadzwonić z tym samym pierdzieleniem chociaż
Komentarze (142)
najlepsze
pasuje - ogadasz i płacisz
nie pasuje zrywasz umowę i nie płacisz
Tylko głosowanie portfelem a nie jakieś gimbanzjalne #!$%@?. Widocznie NC+ wie że ich klienci i tak nic nie zrobią jak robi ich się w wała bo mecz czy film i tak jest ważniejszy.
@Czytelnik30: miałem to samo :)
Dzwonili co 2 dni przez 2 miesiące i pytali co lubię oglądać. Za każdym razem udawali, że nie mają zanotowane w systemie, że już do mnie dzwonili. Za każdym razem mówiłem im, że potrzebuję najmniejszy pakiet bo prawie nie oglądam TV, a i tak za każdym razem wesoły konsultant szczebiotał, że mają dla mnie super ofertę z maksymalną ilością
Wole się męczyć z kiepskim dekoderem Polsatu niż #!$%@? dać zrobić.
liga belgijska też jest
1.Polsat: dostałem 6 miesięcy za darmo za przedłużenie
2. Netia: skrócenie obecnej umowy o 3 miesiące i nowa za 30 zł mniej
3. nc+ : niżej niż obecna umowa za żadne skarby nie da rady (a płacę całkiem dużo a coraz mniej oglądam).
Wnioski: nc+ w przeciwieństwie do innych operatorów