Poczytaj o tym jak doszło do tragicznego nieporozumienia między mną a MSI
Proszę przeczytajcie o tym, jak o tym jak dochodziłam swoich praw podczas reklamacji laptopa. Pomóżcie mi to nagłośnić
s.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 222
Proszę przeczytajcie o tym, jak o tym jak dochodziłam swoich praw podczas reklamacji laptopa. Pomóżcie mi to nagłośnić
s.....o z
Komentarze (222)
najlepsze
Więc ten wykop nie jest tylko informacyjny, ale także prośba o pomoc. Z tymże nie nazwałbym od razu kogoś złodziejem (w tej chwili już zmieniony wpis na nieporozumienie ). A idąc tokiem rozumowania osoby która wrzuciła wykopalisko na pokazywarkę, była to prośba o pomoc w próbie oszustwa firmy MSI i wyłudzenia nowego sprzętu ;)
Oczywiście
Niech niewidzialna ręka wykopu wisi nad każdym nieuczciwym komputerowcem!
po pierwsze primo: gwarancja nie jest czymś co odgórnie narzucone jest przez prawo. Producent może ją dodać do produktu, ale nie ma takiego obowiązku, a zapis o wymianie sprzętu na nowy po dwóch pobytach w serwisie to w dzisiejszych czasach zupełne SF. Obowiązkowe jest jedynie przestrzeganie prawa niezgodności (zastępujące od niedawna prawo rękojmi).
Po drugie primo: dla mnie sprawa jest prosta 0 dostała po naprawie laptopa z
Wbrew pozorom w naszym kraju konsument chroniony jest naprawdę świetnie - przepisy pod tym względem mamy bardzo prokonsumenckie. Praktyka, to już temat na osobną dyskusję.
Ale ona jest, jaka jest, bo często nie mamy pojęcia, jakie chronią nas przepisy :)
Tak i jeszcze niech udowodni że
Abstrah#$ąc od powagi sprawy to i nawet tu można doszukać się elementu humorystycznego, nie będącego głupimi komentarzami InformacjaNieprawdziwaXXV - jak można być wiernym marce MSI? To tak jakbym powiedział, że jestem miłośnikiem soku pomarańczowego, ale tylko produkcji Tesco.
Poza tym, to dokop sk#!#ielom! :) A jak już dokopiesz, to siedząc przy nowym laptopie zastanów się dlaczego akurat Ciebie musiało to spotkać, bo znając życie
Sony? Apple? Dell? Na necie jest pelno narzekania (slusznego) na te i inne firmy - jesli chodzi o jakosc serwisu jak i nowego sprzetu. Czasami mam wrazenie ze my Polacy jestesmy traktowani jak konsumenci trzeciej kategorii.