Poczytaj o tym jak doszło do tragicznego nieporozumienia między mną a MSI
Proszę przeczytajcie o tym, jak o tym jak dochodziłam swoich praw podczas reklamacji laptopa. Pomóżcie mi to nagłośnić
s.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 222
Proszę przeczytajcie o tym, jak o tym jak dochodziłam swoich praw podczas reklamacji laptopa. Pomóżcie mi to nagłośnić
s.....o z
Komentarze (222)
najlepsze
BTW: Niezla jest :) Na kompach sie zna, linuxa uzywa, umie komendy, wie jak sie poruszac po biosie :)
Swoją drogą jak bym takiej klientce udowodnił że sama procesor wymieniła i żeby nie ściemniała.
ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej, art. 1:
- Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów art. 556-581 ustawy z
A tak merytorycznie: jak to durny jest ustawodawca to widac wlasnie po tym jak dla ochrony konsumenta uchylil stosowanie 581 par. 1 :)
Kodeks cywilny:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
§
Nic już mnie nie zdziwi
Chciałabym na początek chociaż przepraszam.. Och
A może przyszło Ci przypadkiem do głowy, że w samym serwisie, który takich zleceń ma dziennie na pęczki, ktoś przy naprawie zwyczajnie pomylił numerki na reklamacjach? Był w okolicy taki sam model z procem do wymiany, serwisant nie doczytał (albo się pomylił), i wymienił element, w ogóle nie wiedząc o kamerze, bo w tym drugim zleceniu, na takiego samego lapka, jej zwyczajnie nie było?
A ktoś inny, odpowiedzialny za wysyłkę, już tego błędu nie popełnił, i wysłał Ci to, co należało?