Dla wielu kobieta zakret to koszmar, dlatego gaz do dechy aby szybko go pokonac. Znam kobiete, ktora na niestrzezonym przejezdie kolejowym zamyka oczy (!) i dodaje gazu.
@Mithrindil: Propaganda(film crash test). W Mercedesie jeszcze sporo do szyby zostało, W smarcie cienko.
(Film z wypadku) Fizyki nie da sie oszukać kiedy wali auto wazace 800kg (SMART) w takie co wazy 1500kg-1800kg (SUV) nie ma #!$%@?, Smart polegnie. Zreszta na filmie widac co zostalo z obu aut, SUV'a przestawilo na pobocze a SMART'a ?
Primo: Smart nie został stworzony do jazdy "w trasę". To auto typowo miejskie. Baba tnie nim 80-90km/h (jakby wierzyć wskazaniom z kamerki), traci panowanie i uderza czołowo w inne auto. Secundo: Owszem, zrobiła kilka koziołków ale spójrz na wrak Smarta (foto na dole)
1. szyba przednia cała 2. dach niepognieciony 3. słupki przednie całe 4. przednie koła na swoich miejscach
@EN_Norbert: to że są ludzie którzy nie rozumieją przeznaczenia niektórych aut nie znaczy że trzeba ich zakazywać. Smart w trasie to jak pickup w mieście czy obniżony civic w terenie - wszystko można tylko trzeba mieć jakiś rozsądek w tym wsystkim.
Fakt, koła nie zauważyłem. Ale to że odpadło nie oznacza że narobiło szkody w przedziale pasażerskim. Tego nie widać faktycznie.
nie wiem czemu bronisz ten #!$%@? samochód ? Jak by
Smart to samochód miejski na niemieckie drogi, co ona sobie myślała kupując go na Ukrainie? Widać tam że jej chyba podbiło samochód na "garbie" asfaltowym sporo ich na Ukraińskich drogach, bo jest dużo smoły, trochę cieplej i droga się odkształca.
@gridstream: oczywiście siła odśrodkowa powstaje przy pokonywaniu zakrętu z dużą prędkością, co miałem na myśli piszą o "zapieprzaniu", ale ostateczną przyczyną była mała masa pojazdu - standardowe auto prawdopodobnie dałoby sobie radę.
@Graven: mały rozstaw osi pogarsza stabilność prowadzenia. Margines błędu w momencie nadsterownosci pojazdu (uslizg tylnej osi) jest bardzo mały dlatego takie auta nie nadają się do szybszej jazdy.
Ludzie, którzy jeżdżą tego typu samochodami mają chyba jakieś kompleksy i wyprzedzają za wszelką cenę, np. Seicento kolumnę ciężarówek, na trzeciego i do tego pod górę.
bądź co bądź ale wolałbym się #!$%@?ć na pobocze tym małym gównem niż tak jak ona to zrobiła odbijać spowrotem na drogę bo o się lakier porysuje...miała w #!$%@? miejsca na wyhamowanie na tej trawie po prawej stronie ale widać, typowa baba - kręci kierownicą bez pojęcia w panice....i wyszło jak wyszło...
@vforvendetta: smart ma akurat dość sztywną klatkę zbudowaną wokół pasażerów, więc z tą strefą zgniotu nie jest źle. Inna sprawa że przez małe wymiary i sztywną klatkę właśnie, pasażerowie w razie wypadku, poddawani są dość dużym przeciążeniom. W tym przypadku Pani zdecydowanie sama sobie winna (pasy jednak ratują życie).
@reporter241: Tak wygląda niestabilny samochód :P ESP ci dupy nie uratuje, jak przesadzisz, w dodatku na filmie widać hamowanie czyli chyba najgorszą rzecz jaką można zrobić w momencie utraty stabilności pojazdu.
Komentarze (183)
najlepsze
Właśnie, to wszystko wina tego, że wyprzedził
(Film z wypadku) Fizyki nie da sie oszukać kiedy wali auto wazace 800kg (SMART) w takie co wazy 1500kg-1800kg (SUV) nie ma #!$%@?, Smart polegnie. Zreszta na filmie widac co zostalo z obu aut, SUV'a przestawilo na pobocze a SMART'a ?
Primo: Smart nie został stworzony do jazdy "w trasę". To auto typowo miejskie. Baba tnie nim 80-90km/h (jakby wierzyć wskazaniom z kamerki), traci panowanie i uderza czołowo w inne auto. Secundo: Owszem, zrobiła kilka koziołków ale spójrz na wrak Smarta (foto na dole)
1. szyba przednia cała
2. dach niepognieciony
3. słupki przednie całe
4. przednie koła na swoich miejscach
Auto ma rozwalony przód ale że
Fakt, koła nie zauważyłem. Ale to że odpadło nie oznacza że narobiło szkody w przedziale pasażerskim. Tego nie widać faktycznie.
Komentarz usunięty przez moderatora