SKOK-i zarzucają „Gazecie Wyborczej” hipokryzję: sami zamieściliście naszą...
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_3B7I70TQxvh4LUto9HcSNAcxxoqpwNyE,w300h194.jpg)
...„tajemniczą” reklamę...Po tym jak dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski opisał „tajemniczą akcję SKOK-ów”, w której „PiS płatnymi ogłoszeniami oskarża PO”, obsługująca SKOK-i agencja reklamowa Apella zwróciła mu uwagę, że taka reklama ukazała się także w „GW”..
- #
- #
- #
- #
- 20
Komentarze (20)
najlepsze
W mediach powinno istnieć cos takiego jak "chiński mur" miedzy tym, co piszą dziennikarze a biurem reklamy. Dobre media nie pozwalają wpływać reklamodawcom na treści pisane przez dziennikarzy. Gdyby było inaczej, można by powiedzieć, że media są nieobiektywne, bo unikają tematów niewygodnych. Dlatego akurat z punktu widzenia etyki dziennikarskiej wszystko się zgadza. I dlatego #bekazprawakow, którzy tego nie
to coś a'la unie kredytowe - minimum 200 mln ludzi należy na świecie do skoków
- Te Arab, czemu nie strzelasz?
- Skończyły mi sie naboje...
- A może chcesz kupić?
Ale nie, to starczy by ludzie krzyczeli, że pismo X zdechnie, bo czytelnictwo mu spada xD
- Dział marketingu w większości redakcji działa kompletnie niezależnie od działu zajmującego się tekstami.
- Fakt opublikowania lub odmowy opublikowania jakieś reklamy przez dział marketingu nie powinien wpływac na to, czy jakiś temat zostanie poruszony czy nie, nie powinien wpływac też na blokowanie pisania o czymś "bo nie wypada skoro taki reklamodawca". Jeśli piszą o sprawie, której opisanie
Potem skonczy sie kasa z panstwowych spoleczek, "dotacje" i prenumeraty.
Realny naklad to 50 tys.