13 tysięcy linii dialogowych w Falloucie 4
![13 tysięcy linii dialogowych w Falloucie 4](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_El5nJTlTxmmBrriTIhwMPIonEhfCelgP,w300h194.jpg)
Zapowiedziany kilka tygodni temu Fallout 4 jest bez wątpienia jedną z najbardziej oczekiwanych produkcji ostatnich lat. Autorzy będą mieli trudne zadanie sprostać oczekiwaniom fanów, ale obiecują, że dadzą z siebie wszystko, by stworzyć godną kontynuację znanej serii.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 93
- Odpowiedz
Komentarze (93)
najlepsze
- Giń
- Prr, Płotka!
Patrzcie, napisałem 3 linie dialogowe ;]
-Wtf?
-Omg!
-Arrggghh!
Bethesda to jedna z najbardziej rakotwórczych firm na rynku.
no ale co się dziwić, jak w polsce gry tłumaczą licealiści za grosze, dla lansu na szkolnym korytarzu.
źródło: comment_UqObCKKR7euF2YajkPxUbGGPPu2rpMjc.jpg
PobierzWiedźmin także mi się podoba, chociaż przeszkadzają te różne uproszczenia pod masowego gracza. Wydaje mi się jednak, że całkiem nieźle znaleziono kompromis. Kawał porządnej rozrywki, z fajnymi widoczkami. Nie oszukujmy się, nie każdy jest fanem wczuwania się w długie i rozbudowane historie. Dlatego mało jest odważnych, którzy w
Ty chyba też byś miał z tym problem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
https://www.reddit.com/r/Fallout/comments/1y1kgh/til_new_vegas_holds_the_guinness_record_for_most/
Bethesda nie robila NV, tylko Obsidian, ktory mial 1 rok na prace.
nie potrafia liczyc
planescape mial 3200 stron tekstu
o ile strona miesci wiecej niz 20 linijek to...
od razu oplacmy rekord guinesa za najwiecej dialogow w grze w klimacie postapo, wydanej po 2014 przez bethesde
po co ryzykowac, i oczywiscie wykluczmy wszystkie gry ktore ilosc podaly inaczej niz w liniach dialogow pisanych w kodowaniu ascii podpisanych przez urzad slusarzy z Dupin dolnych, bo trzeba uwazac na