jak zwykle, o co ten bul dupy obrońców benzyny i ferrari, o bożee przecież to to tylko passat, wole jeździć ferrari, spokojnie to tylko passat dla beki zrobiony, po to by wygrywać ze startu, a nie do ścigania po torze z włoskimi superautami. Czasem nie zawadzi wyjąć kija z dupy
łaaa... miałem B2 w kombi, nawet na takich samych felgach (ats cup). To było moje pierwsze auto. Palił 7,5l gazu, 2l oleju i garść codziennych modlitw, ale i tak je kochałem :)
Możecie sobie hejtować TDI ile wlezie, ale prawda jest taka, że pierwsze jednostki TDI 90 i 110KM na tradycyjnej pompie to bardzo trwałe, tanie w utrzymaniu i ekomomiczne silniki. Tego im nie można odmówić. Oczywiste jest, że po naszych drogach porusza się dużo TDI-ków mocno wyeksploatowanych i zaniedbanych - kopcących, śmierdzących itp. Te silniki niejednokrotnie muszą pracować na kiepskim/zużytym oleju, lub przy jego brakach i w takich warunkach przejeżdżają po 500-600 tysięcy
@Turysta10: Właśnie wracam z Niemiec pięknym Passatem B5 1.9TDI 2001r., czyli po lifcie. Nic nie stuka, nic nie puka, odpala z dotyku nawet przy -30C, po opłatach, wersja z bogatym wyposażeniem, nie palone w środku, wygląda jak nówka, bez inwestycji, wsiadać i jechać. Pierwszy właściciel, autentyczny przebieg tylko 160 tyś, który potwierdza oryginalna książka serwisowa, ostatnio stał w garażu, aha garażowany przez starszego pana z Niemiec. Jedyna taka okazja, polecam. Tylko
Komentarze (183)
najlepsze
Akurat S-Type raczej jest nie znany z Diesli, to benzyniak.
@aloalo83: Czyli czysta ekologia - z paliwa zabrał jedynie wodór a węgiel wyekstrahował i oddał do środowiska.
Audi A3 (według danych katalogowych):
Silnik 1.9 TDI - 90KM 210 Nm - 12,4s do 100km/h
Silnik 1.8 benzynowy - 125KM 172Nm - 9,6 do 100km/h
Moment obrotowy to mit, który rozpowszechniają właściciele diesli :D.
Jedyna taka okazja, polecam.
Tylko