Trzeba ich było trochę przycisnąć, tzn nie zgadzać się od razu na ich warunki. Na pewno znaleźliby jakieś rozwiązanie. A tak w ogóle to nie oni Cię orżneli. Trzeba było zapoznać się ze specyfikacją telefonu np na http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1646#parametry
Nie, większość z nas ma w sobie na tyle cierpliwości, żeby wrócić z listą telefonów do domu i porównać modele... Nie musimy po 30min mieć nowej zabawki, żeby potem się z nią użerać 2 lata...
Komentarze (37)
najlepsze
Druga strona to niekompetencja pracownika, nie zwalajmy na całą firmę.
Jeśli złożysz reklamacje pewno ją uwzględnią bezproblemowo więc nie widzę po co tyle gorączkowania się.
Nie pracuje dla Play, jestem abonentem, nie mam z nimi problemów.
staryy .. pojechales z nimi po calosci ja to bym co nawyzej powiedzial ze sa be
MILEGO MINUSOWANIA ZA MNOJOM OPINJE!!1
Komentarz usunięty przez moderatora