dziwne kolory, nie czuje klimatu, cos jak kolorowe diablo, mlaski na poziomie nizszym niz bulgotanie zergow, sceny z widokiem rok zupelnie oderwane od calosci, calosc bardzo ...trudno mi znalezc slowo cukierkowo-industrialna ? ala klocki lego,czuc poprzedniego dooma tam gdzie atrakcja bylo swiatlo a wrog sie pojawial pojedynczo, tutaj jest demolka jak w DM, pachnie bardziej jak filmy,jak fpsy AAA, sceneria bardziej pasowala by mi do terminatora :)
Fajnie zobaczyć pomysł z włażeniem na skrzynki przy pomocy ręki, który to pomysł miało się przy pierwszym Half-Life. Człowiek się wtedy zastanawiał, jakim cudem nie da się na pewne rzeczy wejść, przecież wystarczyło by się lekko wspiąć na palce i już byś tam wszedł, a tutaj nici z tego ;) W końcu po 20 latach o tym pomyśleli!
A mi się niestety nie zbyt podoba, brakuje mi mrocznego klimatu poprzednich części. Nie oczekuje horroru, ale ta gra mi się bardziej kojarzy z ulepszonym Alien Rage niż Doomem. Już sobie wole pograć w starego Dooma, ostatnio wyszła 20 wersja Brutal moda, polecam z nim pograć.
Komentarze (95)
najlepsze
+ ostatni stworek - baron of hell jakos nie tak wyglada jak na zapowiedziach rok temu ;/
+ pamietajmy jak wygladal wiesiek 3 - 2 lata temu...
Jako ciekawostka: Hell Knight, czyli słabszy brat barona urywał graczowi łeb na końcu Dooma 3 alpha z 2002 roku.