@olier1Łączna wartość ekspozycji marek sponsorskich oraz partnerów klubów Ekstraklasy w polskich kanałach telewizyjnych – 421 442 863 zł – została osiągnięta w wyniku 121 087 wystąpień logotypów sponsorskich.
@MSKappa: Może już im tak źle nie życz :) może przy dobrych wiatrach chociaż do połowy lipca się utrzymają w pucharach i ewentualnie dopiero wtedy przyjdzie czas na trudnych przeciwników z Wysp Owczych czy innej Litwy.
W sumie moje zdjęcie, mam ich więcej jakby ktoś chciał. Mam też zdjęcie tych gości co skakali po wozie transmisyjnym TVP, ba mam nawet filmik. Byłem dokładnie obok tego wozu. Jakby ktoś chciał to pisać.
Komentarze (198)
najlepsze
W zeszłym sezonie. Pożycz dychę...
źródło: comment_16vo2KheqwElfeMWPDr9VKsjWPLWulCU.jpg
Pobierzźródło: comment_G2qIYIanOh7mW1tv7ljfxOiocWRhOVo4.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora