Czasy dwusuwów wróciły - silniki TSI biorą olej do 2l/1000km
Kłopoty aut z silnikami koncernu Volkswagen, które zużywają nawet 2 litry oleju na 1000 km. Czytając odnosi się wrażenie, jakby wróciły czasy dwusuwów...
pepinoogorino z- #
- 438
Kłopoty aut z silnikami koncernu Volkswagen, które zużywają nawet 2 litry oleju na 1000 km. Czytając odnosi się wrażenie, jakby wróciły czasy dwusuwów...
pepinoogorino z
Komentarze (438)
najlepsze
Norma spalania oleju to 1L/1000km dla Toyoty. Inne marki mają podobnie i nie ma się co ekscytować że akurat VW.
Po prostu, inżynierowie się machnęli a jak wyszło
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@smaky78: No ale olej silnikowy od oleju napędowego jednak się trochę różnią...
Jest tyle innych fajnych i trwałych aut w tych pieniądzach.
Volvo,Citroen,Peugeot,Hyundai.Mitsubishi.
Od czasu rozwiązania problemu z panewkami nawet Renault jest trwalsze od samochodów VAG,kiedyś to było nie do pomyślenia że VW i Audi zniżą się do takiego poziomu.
Od kilku lat zdarzają im się pękająca wały korbowe i głowice a teraz jeszcze to żłopanie oleju.
@PawelW124: dokładnie tak samo uważam. Gdybym miał teraz kupować nowe auto, to na pewno nie patrzyłbym na niemca.
Tylko dodatkowy koszt i więcej do psucia się.
Model Fiat 508 III Junak
Silnik: czterocylindrowy, czterosuwowy z zapłonem iskrowym, chłodzony cieczą.
Pojemność skokowa: 995 cm3
Moc maksymalna 24 KM przy 3600 obr./min.
Masa własna: 760 kg
Prędkość maksymalna: 95 km/h
Zużycie paliwa: 8 l/100 km
Zużycie oleju: 150 gramów / 100 km[3]
Ci co piszą że ich silnik nie bierze w ogóle oleju od wymiany do wymiany (zakładam że 15 tys. km.) niech dokładniej sprawdzają :)