Uwaga na monitory LCD firmy LG i serwis RAGZ w Łodzi!
Jeżeli zakupisz monitor firmy LG, który będzie musiał zostać objęty naprawą serwisową, to na pewno trafi on do wymienionego w tytule serwisu firmowego. Mam nadzieję, że opisany przypadek oraz problemy innych użytkowników dadzą do myślenia potencjalnym nabywcom produktów firmy LG.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 30
Komentarze (30)
najlepsze
Najlepiej zwalić na serwisantów, a nie widzieć wad u siebie. Prawda jest taka, że statystycznie Polacy kupują szajs, z którym często już nic się nie da zrobić, a potem narzekają jak to naprawa i długo, i niewłaściwie przebiega. Już przemilczę, ile to klientów udaje głupa, bo chce tylko skorzystać z
ja również miałem przygodę z w/w serwisem RAGZ
odesłałem monitor z uszkodzoną matrycą (pasek wys 10cm przez całą szerokość matrycy) pojawiał się i znikał , często...
za pierwszym razem odesłano monitor - nie stwierdzono usterki...
za drugim razem odesłano z wymienioną matrycą. narazie jest ok...
jeśli chodzi o tempo naprawy to błyskawicznie załatwiają sprawy. trwało to może 4 dni robocze...
także moja ocena 3.8/5
Wysłałem, opisałem dokładnie usterkę, dałem nawet zdjęcie jak to wygląda (bo wg.mnie to trochę dziwna usterka była, a
Piszesz o postępowaniu reklamacyjnym - założyłem, że piszesz o powołaniu się na gwarancję - tutaj faktycznie, nie ma czego ani jak udowadniać. Ja natomiast wskazuję drugą drogę reklamacji - niezgodność towaru z umową. Jeżeli przyjąłem błędne założenie - to przepraszam.
Natomiast odpowiadając na "niemożność udowodnienia braku niezgodności z umową konsumentowi przez sprzedawcę" - widzisz, problem polega na tym, że sprzedawca, aby udowodnić, że niezgodności nie było, musi przedstawić opinię rzeczoznawcy. Jeżeli