A jak ostatnio byłem w carrefourze, myślałem nad kupnem ładowarki do akumulatorków. Przy takiej dosyć znośnej cena chyba 11zł z innego produktu. Zwróciłem gościowi uwagę i tylko powiedział "dzięki że zauważyłes" - może powinienem poprosić o jakieś wynagrodzenie ?
Pracuje w hipermarkecie od 4 lat w działce kontroli cen, drażni mnie kiedy zarzuca się sklepom celowe działanie na niekorzyść klienta, albo niekompetencję personelu. Problemy ze zgodnością cen niezależne od personelu sklepu zdarzają się. Z taką ilością zmian cen jaka jest w dużych sklepach (kilka tysięcy)... Nie podejrzewam, że ktokolwiek z komentujących tutaj to zrozumie. A co do etykiety, nie powinieneś jej zabierać z miejsca ekspozycji, procedury są jasne, pracownik nie powinien
chyba nie wierzycie w to że szefostwo hipermarketów celowo wprowadza w błąd swoich klientów - to po prostu błędy osób odpowiedzialnych za zmiany etykiet na półkach
Na dwóch różnych produktach. Raz kupiłem gazetę bez CD której cenę policzono tak jak z CD (3 razy drożej) i raz sztuczne kwiaty (dużą ilość) które na kasie okazały się mieć zupełnie inną cenę od półkowej.
Przy okazji oznajmię, że w Kauflandzie tez tak jest, ale oni robią to inaczej. czesc produktow jest dorższa np. o 20gr przy kasie... i to duza czesc produktow... prosze sprawdzcie
Komentarze (135)
najlepsze
Skąd to się bierze? Kto to wymyśla?
"pracownik nie powinien ci zwrócić pieniędzy"
Z jakiej paki? Nie funkcjonowałby wtedy w zorganizowanej grupie przestępczej?
Jeśli powodem jest niedbalstwo personelu, to widocznie trzeba zmienić personel - tak czy inaczej wina kierownictwa.