Retrospektywa z tworzenia mojej gry muzycznej w libGDX
Po paru problemach z Apple udało mi się wydać grę (Note Fighter), którą pisałem multiplatfowmowo w libGDX (iOS + android). Podsumowanie i wnioski z projektu. Zapraszam również do wypróbowania gry.
JavaDevMatt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 48
- Odpowiedz
Komentarze (48)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
- http://www.wykop.pl/wpis/12188863/update-do-moich-problemow-z-apple-d-mile-panie-z-s/
- http://www.wykop.pl/wpis/12168369/hah-kolejny-mail-od-apple-d-tym-razem-przyslali-mi/
- http://www.wykop.pl/wpis/12142883/problemow-z-apple-ciag-dalszy-d-tydzien-temu-pisal/
- http://www.wykop.pl/wpis/12080311/mirki-co-te-apple-to-ja-nie-wczoraj-na-tagu-gamede/
?
Z czego konkretnie korzystałeś? Wspiera to sprzętową akcelerację? Działałyby apki z Unity? Czy i tak korzystałeś z Mac'a, żeby skompilować projekt czy jakoś inaczej to rozwiązałeś?