Retrospektywa z tworzenia mojej gry muzycznej w libGDX
Po paru problemach z Apple udało mi się wydać grę (Note Fighter), którą pisałem multiplatfowmowo w libGDX (iOS + android). Podsumowanie i wnioski z projektu. Zapraszam również do wypróbowania gry.
JavaDevMatt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 48
- Odpowiedz
Komentarze (48)
najlepsze
Gamedev to #piekloperfekcjonistow
;___;
Wersja darmowa na androida: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.notefighter.androidfree
Wersja płatna na androida (bez reklam): https://play.google.com/store/apps/details?id=net.notefighter.android
Wersja
Aktualnie zaimplementowany jest tylko jeden system (z "B"), ale pewnie zaimplementuje opcję wyboru sposobu notacji w ustawieniach. Powinno się pojawić w update wraz z nowymi utworami + poprawkami bugów, które ktoś mi zgłosi. :)
swiete slowa. sam juz
Komentarz usunięty przez moderatora
lubie bardzo tego typu gry i Twoja jest bardzo fajna :)
z rzeczy ktore mogl bys podciagnac:
1. gramy od poczatku, konczysz jedna piosenke -> zaczyna sie druga (teraz wywala do menu)
2. przegrywamy -> powinien byc restart (teraz wywala do menu)
Komentarz usunięty przez moderatora
http://zenius-i-vanisher.com/v5.2/viewthread.php?threadid=7490&page=1
Życzę powodzenia! (a dodatkowo jak byś potrzebował level designera do bardziej tradycyjnych gier muzycznych to polecam się na przyszłość :) )